- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
neostrada - brak dostępu do serwerów google'a
@pawlik92napisał(-a)@blurp
No to witam sąsiada. Ja też z Chorzowa.
Czyli ewidentnie gdzieś w pobliżu jest źródło problemu.
Ale nie tylko Chorzów bo u mnie w dwóch, jaworznickich lokalizacjach dokładnie ten sam problem (w obu przypadkach światłowód).
Myślałem, że samo minie ale w takim razie też zaraz wezmę się za zgłoszenie...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
neostrada - brak dostępu do serwerów google'a
Moje zgłoszenie po ok 60-70h (nawet nie wiem kiedy dokładnie) zamknęli bez kontaktu i komentarza. W aplikacji widzę tylko: "Realizacja zgłoszenia nr ... została zakończona".
Nie działa dalej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
neostrada - brak dostępu do serwerów google'a
Parę klików w Google i stronkę z plikiem tekstowym z feralnymi IP znalazłem.
Drążyć temat na najbliżej:
AMA - Cyberbezpieczeństwo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
neostrada - brak dostępu do serwerów google'a
To tylko lista z m.in. dynamicznymi adresami IP. Kiedyś to było widocznie przydzielane jakimś DSLom, na co zresztą wskazuje revdns. A teraz przydzielili to jakiemuś datacenter. Ale to nic nie tłumaczy (no chyba, że to, że przydzielili a zapomnieli znieść jakieś blokady/filtry, albo poprawnie rozgłosić nowy routing).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
neostrada - brak dostępu do serwerów google'a
Zgłosiłem problem ponownie, podając też adres do tego wątku i zwracając uwagę, że pojawiają się kolejne osoby z tym samym. Napisali: "Już kieruję sprawę ponownie do analizy. Sprawa została zgłoszona. W ciągu kilku dni skontaktujemy się.". Jak Wam zamkną to też wznawiajcie proszę, musimy się przebić gdzieś dalej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
neostrada - brak dostępu do serwerów google'a
Przed chwilą próbowałem zgłosić awarię. Rozmowa odbyła się z wirtualnym asystentem, który oczywiście "stwierdził", że problem leży po mojej stronie i mogą mi zaproponować płatną pomoc technika.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
neostrada - brak dostępu do serwerów google'a
Ja zgłaszam tak: Logowanie na Mój orange (na PC), Moje sprawy, zgłoś problem techniczny, to testuje łącze i stwierdza, że działa ok, wtedy trzeba kliknąć jakiś przycisk, nie pamiętam jak podpisany, ale potwierdzający, że nadal chcesz zgłosić problem, odpala się chat z żywą (chyba) osobą. Nawet nie dyskutują przy konkretnym zgłoszeniu (brak dostępu do adresów IP, wymienić kilka, może podać ten wątek, że inni tez to zgłaszają), tylko informacja, że przekazują dalej. Jeśli dobrze pamiętam, żywi konsultanci na chat są w tygodniu do godz. 22, w soboty do 18.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
neostrada - brak dostępu do serwerów google'a
Przy drugiej próbie "wymusiłem" połączenie z konsultantem. Procedura w sumie wyglądała identycznie. Sprawdzenie czy jest połączenie z routerem, jakaś zmiana ustawień, która nic nie dała po czym stwierdzenie, że wina nie leży po stronie Orange. Na moje stwierdzenie, że problem zdaje się leżeć gdzieś głębiej gdyż znalazłem taką informację na Ich forum usłyszałem, że nikt nie zgłaszał takiego problemu. Zaproponowano mi ponownie płatną asystę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
neostrada - brak dostępu do serwerów google'a
Moje zgłoszenie mniej więcej. Użyj czegoś takiego.
"Chciałbym zgłosić problem techniczny z Neostradą. Przy czym sama neostrada działa prawidłowo. Problem jest poza moją neostradą. Problem polega na braku dostępu do niektórych serwerów google'a (np. nie działa czasem youtube, sklep play dla urządzeń z androidem, brak dostępu do aktualizacji) z niektórych neostrad. Adres IP, z którymi nie ma łączności to m.in. 46.134.208.68-83 i 46.134.208.118-126. Adresy te nie odpowiadają na ping. Traceroute się urywa np. na 188.47.223.18, 188.47.223.22. Nie ma problemu (aktualizacje androida działają, odpowiadają na ping) po przełączeniu się na inne łącze, w tym mobilne z orange. Podobny problem na forum nasz.orange.pl zgłaszają inni użytkownicy. Problem został opisany tutaj ... link do tej dyskusji... Problem wg nas nie jest z konkretnymi użytkownikami/urządzeniami/neostradami, tylko gdzieś dalej w sieci. Proszę o weryfikację problemu przez techników zajmujących się siecią.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
neostrada - brak dostępu do serwerów google'a
uwaga, w pierwszej wersji podałem złe adresy IP (działające, zamiast niedziałających) 😞
Już poprawiłem w w/w tekscie.
Jeśli ktoś tu trafia i ma ten sam problem - koniecznie dajcie znać o sobie, najlepiej z lokalizacją geograficzną, tylko tak możemy pomóc eskalować problem.