Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

jak połączyć 2 DSL za pomocą routera w jedną sieć

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

jak połączyć 2 DSL za pomocą routera w jedną sieć

Witam.
Zagadnienie polega na tym, że mam do dyspozycji 2 neostrady na adslu do 80mbps pod jednym adresem.
Chciałbym dowiedzieć się czy i jak mogę zrobić z tego jedną sieć. Mam tu na myśli podwójną prędkość i niższe pingi.
Nie znam się na tym za bardzo, jedynie coś gdziś słyszałem że się da ale nie wiem z której strony to ugryźć. mam co prawda w laptopie killer doubleshot, ale tam musi być lan i wifi, a to średnio wygodne.
Pomoże ktoś?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 181
  • 81
  • 11

jak połączyć 2 DSL za pomocą routera w jedną sieć

Cześć.

 

Jest oczywiście takie coś możliwe, jednakże zapomnij o redukcji pingu, bo tego nie przeskoczysz, ale można sumować prędkości.

To czego potrzebujesz to load balancing. Routery posiadające tą funkcję to nie są routery domowe, tylko przemysłowe/biznesowe/profesjonalne. Możesz też postawic router na PC z linuxem i on sobie też z tym poradzi.

 

http://www.tp-link.com.pl/faq-715.html

Ponieważ w zastosowaniach profesjonalnych raczej nie ma routerów z modemami wbudowanymi więc potrzebujesz:

dwa routery z wbudowanymi modemami DSL (albo te od Orange albo coś normalnie dostępnego)

router do którego je podłączysz i on będzie odpowiadał za load balancing

 

przykładowy router z loadbalancingiem:

http://www.atel.com.pl/produkt.php?hash=06261

Jest to najtańszy router z loadbalancingiem. Pozostałe są już za ponad 500zł.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 36
  • 31
  • 5

jak połączyć 2 DSL za pomocą routera w jedną sieć

Do 80 Mb/s do chyba już VDSL. ADSL to 10 i 20 jak dobrze kojarze.