Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Neostrada-prędkość

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Neostrada-prędkość

Witam,

Ostatnio kończyła mi się umowa o Neostradę więc byłem ją przedłużyć, dodatkowo dołożyłem sobie do umowy telewizję. Gdy korzystałem ze starej umowy do 10mb miałem swój router TP-linka i nie miałem problemów z prędkością było średnio z 6mb to mi starczało. Jako, że posiadam dwa budynki i nie miałem przekopanego kabla do budynku w którym potrzebuje Internet  (działało to na zasadzie że miałem dwa routery i jeden z budynku a wysyłał do drugiego budynku  drugiemu routerowi). Do nowej umowy przeprowadziłem sobie kabel, ponieważ dostałem Funboxa 2.0. Mój problem zaczął się dwa tygodnie po podpisaniu nowej umowy, (do tej pory wszystko śmigało dobrze)  problem polegał na tym ze Funbox rozłączał  Internet oraz prędkość spadała do 1,5mb i nie dało się nic robić. Zadzwoniłem na infolinie kazali mi wymienić Funboxa no i go wymieniłem ale było to samo. Dodam do tego, ze prędkość nie raz wraca do normy np. na dwie godzinki ale potem zaczyna się rozłączać średnio co 5min przez około pół godziny i prędkość spadnie. Komputery mam podłączone normalnie na kabel (nie przez WiFi)Co mam zrobić z tym problemem, dzwonić na infolinie po technika? Mam jeszcze pytanie czy mogę z powrotem podłączyć swój stary router (nie wiem czy umowa na to pozwala)bo może w tym jest problem, bo słyszałem ze te funboxy są wadliwe?

Dodam tutaj wykazy z Funboxa (gdy prędkość jest dobra)

  • Status linii DSL
  • 2.1

Stan połączenia DSL

włączone

  • 2.2

Tryb synchronizacji DSL

ADSL

  • 2.3

Ostatnia synchronizacja DSL

15 stycznia 2017, 18 h 04 m

  • 2.4

Czas połączenia DSL

00 d 00 g 12 m 06 s

  • Prędkość i margines szumu
  • 2.5

Prędkość synchronizacji DSL w górę

416 Kb/s

  • 2.6

Prędkość synchronizacji DSL w dół

8192 Kb/s

  • 2.7

Margines szumu w dół

11.7 dB

  • Jakość linii (błędy)
  • 2.8

Liczba sekund z błędami (ES) w trakcie pobierania (od momentu ostatniej synchronizacji)

352

  • 2.9

Sekundy z poważnymi błędami (SES) w trakcie pobierania (od momentu ostatniej synchronizacji)

120

Gdy prędkość jest słaba 

  • Status linii DSL
  • 1

Stan połączenia DSL

włączone

  • 2

Tryb synchronizacji DSL

ADSL

  • 3

Ostatnia synchronizacja DSL

15 stycznia 2017, 20 h 34 m

  • 4

Czas połączenia DSL

00 d 00 g 01 m 29 s

  • Prędkość i margines szumu
  • 5

Prędkość synchronizacji DSL w górę

416 Kb/s

  • 6

Prędkość synchronizacji DSL w dół (nie raz jest jeszcze mniejsza)

2336 Kb/s

  • 7

Margines szumu w dół

7.2 dB

  • Jakość linii (błędy)
  • 8

Liczba sekund z błędami (ES) w trakcie pobierania (od momentu ostatniej synchronizacji)

1117

  • 9

Sekundy z poważnymi błędami (SES) w trakcie pobierania (od momentu ostatniej synchronizacji)

348

 

 

 

 

6 ODPOW. 6
Highlighted

Poziom 34, Ekspert
  • 2828
  • 4417
  • 119

Neostrada-prędkość

Witam

Usuń protokół ipv6 z loginu neostrady, jeśli masz wpisany. Ustawienia funboxa, zaawansowane, połączenie z internetem. Z loginu neostardy usuń xxxxxxx@neostrada.pl/ ipv6

 

 

@edit: Co do wymiany funboxa, to cierpliwości. Trzeba wykonać parę krzyżowych testów, aby wykluczyć różne przypadłości. Nie koniecznie wina leży w routerze. W większości przypadków zależne jest to od konfiguracji.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Neostrada-prędkość

Za dużo błędów chociażby (ses) w krótkim czasie linia, połączenia do poprawienia 

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Neostrada-prędkość

niestety mam usunięty 

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Neostrada-prędkość

do tego ipv6 to nic niema linia kuleje najprawdopodobniej błędy SES jak występują to jest źle.

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Neostrada-prędkość

Czyli dzwonić po technika? czy może być coś innego?

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Neostrada-prędkość

Trzeba będzie dzwonić niech sprawdzą