- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada-prędkość
Witam,
Ostatnio kończyła mi się umowa o Neostradę więc byłem ją przedłużyć, dodatkowo dołożyłem sobie do umowy telewizję. Gdy korzystałem ze starej umowy do 10mb miałem swój router TP-linka i nie miałem problemów z prędkością było średnio z 6mb to mi starczało. Jako, że posiadam dwa budynki i nie miałem przekopanego kabla do budynku w którym potrzebuje Internet (działało to na zasadzie że miałem dwa routery i jeden z budynku a wysyłał do drugiego budynku drugiemu routerowi). Do nowej umowy przeprowadziłem sobie kabel, ponieważ dostałem Funboxa 2.0. Mój problem zaczął się dwa tygodnie po podpisaniu nowej umowy, (do tej pory wszystko śmigało dobrze) problem polegał na tym ze Funbox rozłączał Internet oraz prędkość spadała do 1,5mb i nie dało się nic robić. Zadzwoniłem na infolinie kazali mi wymienić Funboxa no i go wymieniłem ale było to samo. Dodam do tego, ze prędkość nie raz wraca do normy np. na dwie godzinki ale potem zaczyna się rozłączać średnio co 5min przez około pół godziny i prędkość spadnie. Komputery mam podłączone normalnie na kabel (nie przez WiFi)Co mam zrobić z tym problemem, dzwonić na infolinie po technika? Mam jeszcze pytanie czy mogę z powrotem podłączyć swój stary router (nie wiem czy umowa na to pozwala)bo może w tym jest problem, bo słyszałem ze te funboxy są wadliwe?
Dodam tutaj wykazy z Funboxa (gdy prędkość jest dobra)
- Status linii DSL
- 2.1
Stan połączenia DSL
włączone
- 2.2
Tryb synchronizacji DSL
ADSL
- 2.3
Ostatnia synchronizacja DSL
15 stycznia 2017, 18 h 04 m
- 2.4
Czas połączenia DSL
00 d 00 g 12 m 06 s
- Prędkość i margines szumu
- 2.5
Prędkość synchronizacji DSL w górę
416 Kb/s
- 2.6
Prędkość synchronizacji DSL w dół
8192 Kb/s
- 2.7
Margines szumu w dół
11.7 dB
- Jakość linii (błędy)
- 2.8
Liczba sekund z błędami (ES) w trakcie pobierania (od momentu ostatniej synchronizacji)
352
- 2.9
Sekundy z poważnymi błędami (SES) w trakcie pobierania (od momentu ostatniej synchronizacji)
120
Gdy prędkość jest słaba
- Status linii DSL
- 1
Stan połączenia DSL
włączone
- 2
Tryb synchronizacji DSL
ADSL
- 3
Ostatnia synchronizacja DSL
15 stycznia 2017, 20 h 34 m
- 4
Czas połączenia DSL
00 d 00 g 01 m 29 s
- Prędkość i margines szumu
- 5
Prędkość synchronizacji DSL w górę
416 Kb/s
- 6
Prędkość synchronizacji DSL w dół (nie raz jest jeszcze mniejsza)
2336 Kb/s
- 7
Margines szumu w dół
7.2 dB
- Jakość linii (błędy)
- 8
Liczba sekund z błędami (ES) w trakcie pobierania (od momentu ostatniej synchronizacji)
1117
- 9
Sekundy z poważnymi błędami (SES) w trakcie pobierania (od momentu ostatniej synchronizacji)
348
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada-prędkość
Witam
Usuń protokół ipv6 z loginu neostrady, jeśli masz wpisany. Ustawienia funboxa, zaawansowane, połączenie z internetem. Z loginu neostardy usuń xxxxxxx@neostrada.pl/ ipv6
@edit: Co do wymiany funboxa, to cierpliwości. Trzeba wykonać parę krzyżowych testów, aby wykluczyć różne przypadłości. Nie koniecznie wina leży w routerze. W większości przypadków zależne jest to od konfiguracji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada-prędkość
Za dużo błędów chociażby (ses) w krótkim czasie linia, połączenia do poprawienia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada-prędkość
do tego ipv6 to nic niema linia kuleje najprawdopodobniej błędy SES jak występują to jest źle.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada-prędkość
Czyli dzwonić po technika? czy może być coś innego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś