- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
błąd uwierzytelniania, Funbox 2.0 czerwona dioda miga
Spróbuj zadzwonić na infolinię na 510 100 100 i sprawdzić czy nie ma jakiegoś odpisu od techników / zewnętrznej firmy co jest przyczyną nie działającego internetu a jak nic tam nie pomoże to bym napisał do UKE https://pue.uke.gov.pl/#/ConsumerForm albo zadzwonił i może oni pomogą. Gdzieś ktoś kiedyś pisał że napisał do UKE i do pare dni miał internet albo do rzecznika Orange jak jest jakaś możliwa droga kontaktu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
błąd uwierzytelniania, Funbox 2.0 czerwona dioda miga
Dzieki. Dopiero teraz przeczytalem i wlasnie napisalem do UKE. Jutro bije 3 tydzien bez internetu. W tym czasie rozmawialem w salonie Orange, na infolinii oraz dzialy techniczne ale nadal nikt nie sprawdzil tego na miejscu oraz naprawil z dala.Mi sie wydaje ze albo nie wiedzia co jest i probuja sprawe wysiedziec, albo wiedza tylko nie potrafia naprawic. Brak kommunikacji, rozwiazanie umowy tez w trakcie..niestety.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
błąd uwierzytelniania, Funbox 2.0 czerwona dioda miga
Napisz do mnie na priva. To spróbuję ci więcej na privie wyjaśnić.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »