- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niedawno zakończyłem umowę z Orange I odesłałem router i dekoder. Czy Orange potwierdza w jakiś sposób przyjęcie u siebie zwróconych sprzętów?
________________
*Doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@DawidR w przypadku zdania sprzętu w salonie dostajesz potwierdzenia przyjęcia na papierze bezpośrednio, w przypadku odesłania to po zarejestrowaniu i sprawdzeniu przesyłki w magazynie centralnym powinieneś otrzymać taką informację. Mimo to proponuję "trzymać rękę na pulsie" i po kilku dniach skontaktować się infolinią (czat, telefonicznie) i zapytać czy mają już odnotowany zwrot sprzętu, zdarzały się sytuacje że "ktoś czegoś nie odznaczył" i były problemy typu nakładane kary na klienta, później konieczność składania reklamacji od tych kar, przesyłanie potwierdzeń nadania, itd. Więc jak piszę wyżej lepiej to kontrolować samemu, wtedy ma się spokojną głowę i "lepiej się śpi".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@DawidR w przypadku zdania sprzętu w salonie dostajesz potwierdzenia przyjęcia na papierze bezpośrednio, w przypadku odesłania to po zarejestrowaniu i sprawdzeniu przesyłki w magazynie centralnym powinieneś otrzymać taką informację. Mimo to proponuję "trzymać rękę na pulsie" i po kilku dniach skontaktować się infolinią (czat, telefonicznie) i zapytać czy mają już odnotowany zwrot sprzętu, zdarzały się sytuacje że "ktoś czegoś nie odznaczył" i były problemy typu nakładane kary na klienta, później konieczność składania reklamacji od tych kar, przesyłanie potwierdzeń nadania, itd. Więc jak piszę wyżej lepiej to kontrolować samemu, wtedy ma się spokojną głowę i "lepiej się śpi".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot routera - czy dostanę jakieś potwierdzenie?
Zwrot zrobiłem paczkomatem i chodzi mi właśnie o to, żeby mieć pewność że dotarło tam gdzie trzeba i że zostało wykreślone z mojego konta. Jest jakiś mail pod który mogę napisać czy muszę dzwonić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot routera - czy dostanę jakieś potwierdzenie?
@DawidR możesz w tej sprawie skontaktować się na infolinii lub czacie. Powinieneś również dostać powiadomienie z paczkomatu, że sprzęt został dostarczony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot routera - czy dostanę jakieś potwierdzenie?
@DawidRnapisał(-a)Zwrot zrobiłem paczkomatem i chodzi mi właśnie o to, żeby mieć pewność że dotarło tam gdzie trzeba i że zostało wykreślone z mojego konta. Jest jakiś mail pod który mogę napisać czy muszę dzwonić?
@DawidR nie ma możliwości kontaktu mailowego (kiedyś był), tak jak pisałem wcześniej kontakt przez infolinię (czat lub telefon).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot routera - czy dostanę jakieś potwierdzenie?
Ok, dziękuję za odpowiedzi. Będę dzwonić.
To, że przesyłka dotarła pod wskazany adres, to wiem, ale chcę się upewnić, że zostało to zdjęte z mojego konta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot routera - czy dostanę jakieś potwierdzenie?
@DawidR rejestracja sprzętu po zwrocie może potrwać nawet tydzień czasu. Watro samemu przypilnować, bo tej informacji już Orange nie podaje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot routera - czy dostanę jakieś potwierdzenie?
W magazynie centralnym poza oznaczeniem zwrotu sprzętu, muszą jeszcze sprawdzić przesyłkę (sprzęt) czy jest kompletny, nieuszkodzony, itp. więc na to potrzeba czasu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot routera - czy dostanę jakieś potwierdzenie?
Zaczekam jeszcze w takim razie. Bez sensu że sami z siebie nie potwierdzają że sprawa jest już ostatecznie załatwiona i trzeba dopytywać. W tych czasach powiadomienia to standard i nieduży wysiłek że strony firmy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot routera - czy dostanę jakieś potwierdzenie?
@DawidR powinno być jak napisałeś, ale niestety nie jest. Potwierdzenie zdania sprzętu dostajesz w salonie. W przypadku wysyłki rejestrowanej dostajesz tylko info od kuriera, że sprzęt został dostarczony. Resztę trzeba się dowiadywaćsamemu.
- « Poprzedni
- Następny »