- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znowu wysokie pingi oraz gubione pakiety
Witam, od jakiegoś czasu znowu powróciły wysokie pingi oraz gubienie pakietów. Tym razem jest coś nie tak z siecią wewnętrzną Orange. Problem nie występuje permanentnie, jednak powtarza się co jakiś czas i trwa około 20-30 sekund. Jednocześnie mam gubione pakiety oraz wysokie pingi zarówno na serwerze TeamSpeaka 3 oraz w grze. Na początku myślałem, że to jednorazowe. Niestety powtórzyło się dzisiaj wielokrotnie. Na pewno nie jest to problem z Telią, aczkolwiek wszystkie gry były grane na zachodnio-europejskich serwerach, gdyż jednocześnie mam problem na TeamSpeaku, który znajduje się w Warszawie (eTop). Załączam screenshota pinga i tracerta z momentu wystąpienia problemu (jednocześnie dodatkowo miałem gubione pakiety i wysoki ping do serwera TeamSpeaka, do onetu oraz w grze w którą aktualnie grałem). Jest to bardzo irytujące. Problem jest ewidentnie po stronie Orange. Światłowód, Wrocław. Pomocy!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znowu wysokie pingi oraz gubione pakiety
To samo z rana = gubione pakiety w grze oraz na teamspeaku jednoczesnie. Serwer gry w niemczech, teamspeak w polsce (etop, warszawa).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znowu wysokie pingi oraz gubione pakiety
Jedyne czego się tutaj dowiesz to tego że Orange nie gwarantuje pingu i brak packetlossa xD
Packetloss i wysoki ping w Orange to norma. Trzeba przywyknąć albo zmienić dostawcę. Nie myśl że jak masz światłowód w domu to nie będziesz miał lagów. Ok, Ty masz u siebie super kabel i najnowszą technologię ale co z tego jak wszystko idzie przez Orange a Orange to wiadomo że najtańsze trasy, routery, priorytety w sieci.
To normalne że jeśli kupisz najtańszego kompa, np GeForce GT 1030, 4gb ram i i3-7100 to nie masz co oczekiwać jakości i dobrego działania gier/multimediów. Tak samo w Orange jeśli chodzi o umowy i priorytety. Problem w tym że Orange wmawia ludziom że ich internet jest do gamingu... to już nawet Nvidia jest pod tym względem uczciwsza bo nie wmawia ludziom że GT 1030 to super grafika do gier xD
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znowu wysokie pingi oraz gubione pakiety
Licze na to ze jednak cos zrobia, zwlaszcza ze to ich podsiec oraz gracze sa grupa na ktorej chyba im zalezy, ale moge sie mylic 😛
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znowu wysokie pingi oraz gubione pakiety
Poczytaj inne tematy, ja już walczyłem o lepsze pingi i trasy razem z innymi osobami ale bez rezultatów. Jeszcze starsze tematy są sprzed 2-3 lat gdzie ludzie narzekali na telię, dzisiaj telia chodzi ok ale za to trasy gorsze i opentransit ma różne problemy.
Ja już się z tym pogodziłem i szukam innego dostawcy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znowu wysokie pingi oraz gubione pakiety
Ja wiem też walczę z tym od dłuższego czasu, po prostu z innego konta pisałem kiedyś. Mam różne usługi z Orange i źle się zalogowałem 😛
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znowu wysokie pingi oraz gubione pakiety
No coś kojarzę nick ''Flocc'' 😄 To już znasz temat, aczkolwiek Twój loss jest naprawdę spory. Większy niż Orange zwykle ma. W takim wypadku chyba nie mogą napisać że nie obiecują pingu i lossa bo problem leży gdzieś głębiej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znowu wysokie pingi oraz gubione pakiety
Jego loss jest wysoki bo zaczyna się zapewne w szkielecie Orange w jego okolicy, gdzie jest podłączony. (świadczy o tym podwyższony ping i utrata pakietów zarówno w Polsce jak i za granicą) Zapewne da się to wyeliminować, ale potrzebne jest zgłoszenie i przybycie techników na miejsce w skazanej porze występowania problemów.
Jak miałem VDSL'a i miałem podobne problemy, że w danym zakresie godzinowym rósł ping, to 2x technicy byli w godzinach o których im się chciało i problem nie występował, za 3 razem poleciała reklamacja, a nie zgłoszenie i zaznaczyłem tak dokładnie przedział godzinowy, wtedy technicy zgłosili się u mnie w wyznaczonych godzinach i sami widzieli co się dzieje.. Poszperali coś na centralce i naprawili, tutaj może być podobnie, choć problem pewnie jest dalej jak u samego klienta, tylko któryś z routerów brzegowych ma problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znowu wysokie pingi oraz gubione pakiety
Mnie również nawiedzają ostatnio takie kilkunasto sekundowe freezy, gdzie tracę połączenie z internetem, teamspeakiem - chociaż diody na routerze działają prawidłowo, a kabel światłowodowy nie ma prawa powodować zakłóceń - problem ewidentnie po stronie Orange. Internet jest - ale momentami jest freeze, utrata pakietów 60% i time out z TS3. Chociaż mieszkam w Warszawie, to mamy ten sam problem niestety.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znowu wysokie pingi oraz gubione pakiety
To ja Was zaskoczę i powiem że takich freezów nie mam. Zawsze to ja miałem gorzej, a teraz o dziwo jest ok. Tzn, w sensie, ok jak na Orange, bo losowe pingi i packetloss nadal występują, ale freezów nie uświadczyłem. To raczej zależy od województwa, może tak jak pisze @-brtk- - coś nie tak z routerami brzegowymi.
- « Poprzedni
- Następny »