Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Znikający internet . TP-Link , LiveBox , FunBox 2.0

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 28, Specjalista
  • 1128
  • 1116
  • 93

Znikający internet . TP-Link , LiveBox , FunBox 2.0


@ketrasa Spróbuję ten ostatni raz do nich zadzwonić i poprosić o technika . Mam nadzieję że tym razem nie usłyszę "Że jak jeszcze raz poproszę o technika to sam będę za niego płacił"  🙂


Opłata pobierana jest tylko jeśli usterka będzie nie z winy Orange. Więc warto przed zgłoszeniem wizualnie sprawdzić stan instalacji w mieszkaniu. Czy podpięty jest filtr, jeśli mamy telefon stacjonarny, brak przetarć na kablach i słabych styków itp. Jeśli jesteś pewien, że u Ciebie jest ok to śmiało zgłaszaj i żądaj technika.

Highlighted

Pracuję w Orange
  • 38
  • 115
  • 1

Znikający internet . TP-Link , LiveBox , FunBox 2.0

Sprawdź, czy przypadkiem nie zapychacz łącza w wysyłaniu/odbieraniu, też może wtedy wyglądać, jak by internet zrywało, najłatwiej wyłączając po kolei urządzenia...
Zajrzyj jeszcze do https://www.orange.pl/omnibook/poradnik-orange-swiatlowod#, nie sugeruj się że to światłowód, zasada działania sieci jest taka sama na światłowodzie jak i przy VDSL.

Daj znać jak Ci poszło.