- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znikający internet . TP-Link , LiveBox , FunBox 2.0
@ketrasaArtur Spróbuję ten ostatni raz do nich zadzwonić i poprosić o technika . Mam nadzieję że tym razem nie usłyszę "Że jak jeszcze raz poproszę o technika to sam będę za niego płacił" 🙂
Opłata pobierana jest tylko jeśli usterka będzie nie z winy Orange. Więc warto przed zgłoszeniem wizualnie sprawdzić stan instalacji w mieszkaniu. Czy podpięty jest filtr, jeśli mamy telefon stacjonarny, brak przetarć na kablach i słabych styków itp. Jeśli jesteś pewien, że u Ciebie jest ok to śmiało zgłaszaj i żądaj technika.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znikający internet . TP-Link , LiveBox , FunBox 2.0
Sprawdź, czy przypadkiem nie zapychacz łącza w wysyłaniu/odbieraniu, też może wtedy wyglądać, jak by internet zrywało, najłatwiej wyłączając po kolei urządzenia...
Zajrzyj jeszcze do https://www.orange.pl/omnibook/poradnik-orange-swiatlowod#, nie sugeruj się że to światłowód, zasada działania sieci jest taka sama na światłowodzie jak i przy VDSL.
Daj znać jak Ci poszło.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »