- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmniejszanie prędkości
Witam mam nastepujacy problem, posiadam łącze neostradę do 10Mb, modem zapinał sie nawet na 11 Mb, trwało to ze cztery miesiące po podpisaniu umowy, potem zaczeły sie schody modem zaczął cykliczne zwalniać na 9, potem na 8 i w koncu na 7, zglosiłem sprawę przyjechał technik podniósł prędkość i modem zapiął sie na 12Mb, było fajnie przez miesiąc i znowu zszedł na 7, ponowilem zgloszenie technik przyjechal powiedział, że z kablami wszystko ok i że w sumie nic wiecej nie moze zrobić, dzisiaj modem zapiał sie na 4Mb, zaczyna mnie to frustrować, Orange w sumie nic nie robi a nawet jak coś zrobi to za chwile znowu ucina czy mogę coś zrobic czy jestem skazany na to do końca umowy :/, z góry dziękuję za pomoc Leszek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmniejszanie prędkości
@Paragon30 jedynie co zostaje to kontakt z BOK i reset ustawień, takie jest moje zdanie, pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmniejszanie prędkości
Niby tak ale po takim resecie na centrali internet działa z pełna prędkością miesiąc, lub krocej, potem zaczyna sie przycinanie i modem synchronizuje sie na coraz to mniejszych prędkosciach, chyba szkoda czsu na zabiegi, ktore pomagaja na krotko 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmniejszanie prędkości
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmniejszanie prędkości
Wariant do 10 to od 1 do 10.
A czy dowiedziałeś się co było przyczyną?
Na pewno wart zarejestrować kolejne zgłoszenie uszkodzenia np. przez Mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś