Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zmiana w trakcie umowy z 1Gb na Światłowód Pro 2.0


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 87
  • 0

Zmiana w trakcie umowy z 1Gb na Światłowód Pro 2.0

Dzień dobry

 

Czy ktoś z was próbował zmienić  swój internet w trakcie trwania umowy na Światłowód Pro 2.0 i udało mu się to?

 Na stronie jest niby, że dla obecnych klientów również tyle, ze prawda jest trochę inna.

U mnie przyjęto kilka dni temu zlecenie migracji do posiadanych już usług (TV + Internet 1Gb) na 2Gb ( w sumie zależy mi tylko na uploadzie z racji przesyłania filmów do montażu). Potwierdzono później, że zmiana wejdzie w życie od 1 lutego. 

 

Dziś jednak okazuje się, że zlecenia nie zrealizują bo oferta jest dla nowych klientów albo tym z umową bezterminową albo tym którym kończy się umowa. Czyli wcześniej jakoś 3 konsultantów nie widziało problemu a dziś problem jest. Pasowało by prawdę na stronie napisać, że nie dotyczy osób którzy mają umowy terminowe!!!!

67 ODPOW. 67

Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 1436
  • 6227
  • 42

Zmiana w trakcie umowy z 1Gb na Światłowód Pro 2.0

Kto może skorzystać:

- Nowi Klienci, przedłużając umowę, migrujący do nowe prędkości (przy zmianie technologii na światłowód i/lub zmiana na wyższą prędkość).

- Tylko na obszarach zderegulowanych i na sieci własnej Orange Polska.

 

Kto nie może skorzystać:

- Na obszarze regulowanym.

- Na obszarze gdzie jest POPC.

- Na sieciach innych operatorów, w tym także Światłowód Inwestycje,
- Brak w ofercie Orange Love Premium.

 

Więcej w wątku tutaj.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 87
  • 0

Zmiana w trakcie umowy z 1Gb na Światłowód Pro 2.0

Dziękuję za odpowiedź

 

Właśnie jest to migracja do wyższej prędkości, a dostałem informację, że tylko nowi albo tym którym kończy się umowa.

 

Oczywiście możliwości u mnie sa. Więc albo niedoinformowanie konsultantów albo już nie wiem co innego.

 

I jeszcze Pani trochę prześmiewczo poinformowała, ze przecież nie jest nigdzie napisane, że osoby w trakcie umowy też mogą migrować do tej opcji.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29458
  • 270

Zmiana w trakcie umowy z 1Gb na Światłowód Pro 2.0

@frugo211 ja z czystej ciekawości dopytywałem o możliwość migracji z mojej oferty (też 1Gb, przedłużona pod koniec grudnia - migracja z 600Mb) i nie byłoby problemu, sprawdzono mój adres i nawet dostałem maila z warunkami. Oczywiście nie skorzystałem gdyż jak zaznaczyłem w rozmowie z doradcą powodowała mną czysta ciekawość. 


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 87
  • 0

Zmiana w trakcie umowy z 1Gb na Światłowód Pro 2.0

Właśnie problem w tym, że ode mnie przyjęto zlecenie migracji kilka dni temu. Dzis natomiast dopytywałem czy nowa prędkość zostanie wprowadzona od lutego czy kwietnia na co Pani mnie poinformowała, że w ogóle bo z działu "realizacji" dostała informacje ze to tylko nowi albo tym którym sie konczy umowa.

 

Co ciekawe chwilę później dzwoniłem na infolinie i tam sprawdzano dokładnie moje konto i potwierdzono, że nie widzą problemu ze zmianą.

 

Może to choroby wieku dziecięcego?


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29458
  • 270

Zmiana w trakcie umowy z 1Gb na Światłowód Pro 2.0


@frugo211napisał(-a)

Może to choroby wieku dziecięcego?


Być może tylko dziwi mnie ta niespójność informacji w Twoim przypadku... jedni mówią tak drudzy inaczej. 


Poziom 25, Entuzjasta Przestworzy
  • 2050
  • 7524
  • 28

Zmiana w trakcie umowy z 1Gb na Światłowód Pro 2.0

to powtarzać zamówienie do skutku


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 87
  • 0

Zmiana w trakcie umowy z 1Gb na Światłowód Pro 2.0

I tak mam zamiar robić. Najpierw musi się poprzednie anulować.


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 1436
  • 6227
  • 42

Zmiana w trakcie umowy z 1Gb na Światłowód Pro 2.0

Jeżeli system przyjmuje zlecenie zakładam że nie jest to błąd. Poza tym takie coś powodowałoby zbędny chaos - kto może, kto nie, kiedy itd. I chyba od zawsze migracja w ofertach na wyższy pakiet jest w jakimś sensie oczywista. 

Poza tym - co to znaczy że można migrować jak komuś kończy się umowa, to jest na dzień przed, tydzień, miesiąc, trzy miesiące czy pół roku? 


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 87
  • 0

Zmiana w trakcie umowy z 1Gb na Światłowód Pro 2.0

Właśnie jak widać nie dla wszystkich jest tak oczywista. Jeszcze konsultantka wprost powiedziała, że wprowadzono zwykłą migracje, a to musi być nowa umowa na 24 miesiące i zlecenie migracji nie będzie realizowane. Przy czym jak wspomniałem jakoś kilka razy weryfikowano możliwości na koncie i adresie i nikt problemu nie widział.

 

Tak czy inaczej reklamacja złożona na razie czekam na rozpatrzenie i co ostatecznie powiedzą