- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana w trakcie umowy z 1Gb na Światłowód Pro 2.0
Dzień dobry
Czy ktoś z was próbował zmienić swój internet w trakcie trwania umowy na Światłowód Pro 2.0 i udało mu się to?
Na stronie jest niby, że dla obecnych klientów również tyle, ze prawda jest trochę inna.
U mnie przyjęto kilka dni temu zlecenie migracji do posiadanych już usług (TV + Internet 1Gb) na 2Gb ( w sumie zależy mi tylko na uploadzie z racji przesyłania filmów do montażu). Potwierdzono później, że zmiana wejdzie w życie od 1 lutego.
Dziś jednak okazuje się, że zlecenia nie zrealizują bo oferta jest dla nowych klientów albo tym z umową bezterminową albo tym którym kończy się umowa. Czyli wcześniej jakoś 3 konsultantów nie widziało problemu a dziś problem jest. Pasowało by prawdę na stronie napisać, że nie dotyczy osób którzy mają umowy terminowe!!!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana w trakcie umowy z 1Gb na Światłowód Pro 2.0
Kto może skorzystać:
- Nowi Klienci, przedłużając umowę, migrujący do nowe prędkości (przy zmianie technologii na światłowód i/lub zmiana na wyższą prędkość).
- Tylko na obszarach zderegulowanych i na sieci własnej Orange Polska.
Kto nie może skorzystać:
- Na obszarze regulowanym.
- Na obszarze gdzie jest POPC.
- Na sieciach innych operatorów, w tym także Światłowód Inwestycje,
- Brak w ofercie Orange Love Premium.
Więcej w wątku tutaj.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana w trakcie umowy z 1Gb na Światłowód Pro 2.0
Dziękuję za odpowiedź
Właśnie jest to migracja do wyższej prędkości, a dostałem informację, że tylko nowi albo tym którym kończy się umowa.
Oczywiście możliwości u mnie sa. Więc albo niedoinformowanie konsultantów albo już nie wiem co innego.
I jeszcze Pani trochę prześmiewczo poinformowała, ze przecież nie jest nigdzie napisane, że osoby w trakcie umowy też mogą migrować do tej opcji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana w trakcie umowy z 1Gb na Światłowód Pro 2.0
@frugo211 ja z czystej ciekawości dopytywałem o możliwość migracji z mojej oferty (też 1Gb, przedłużona pod koniec grudnia - migracja z 600Mb) i nie byłoby problemu, sprawdzono mój adres i nawet dostałem maila z warunkami. Oczywiście nie skorzystałem gdyż jak zaznaczyłem w rozmowie z doradcą powodowała mną czysta ciekawość.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana w trakcie umowy z 1Gb na Światłowód Pro 2.0
Właśnie problem w tym, że ode mnie przyjęto zlecenie migracji kilka dni temu. Dzis natomiast dopytywałem czy nowa prędkość zostanie wprowadzona od lutego czy kwietnia na co Pani mnie poinformowała, że w ogóle bo z działu "realizacji" dostała informacje ze to tylko nowi albo tym którym sie konczy umowa.
Co ciekawe chwilę później dzwoniłem na infolinie i tam sprawdzano dokładnie moje konto i potwierdzono, że nie widzą problemu ze zmianą.
Może to choroby wieku dziecięcego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana w trakcie umowy z 1Gb na Światłowód Pro 2.0
@frugo211napisał(-a)Może to choroby wieku dziecięcego?
Być może tylko dziwi mnie ta niespójność informacji w Twoim przypadku... jedni mówią tak drudzy inaczej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana w trakcie umowy z 1Gb na Światłowód Pro 2.0
to powtarzać zamówienie do skutku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana w trakcie umowy z 1Gb na Światłowód Pro 2.0
I tak mam zamiar robić. Najpierw musi się poprzednie anulować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana w trakcie umowy z 1Gb na Światłowód Pro 2.0
Jeżeli system przyjmuje zlecenie zakładam że nie jest to błąd. Poza tym takie coś powodowałoby zbędny chaos - kto może, kto nie, kiedy itd. I chyba od zawsze migracja w ofertach na wyższy pakiet jest w jakimś sensie oczywista.
Poza tym - co to znaczy że można migrować jak komuś kończy się umowa, to jest na dzień przed, tydzień, miesiąc, trzy miesiące czy pół roku?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana w trakcie umowy z 1Gb na Światłowód Pro 2.0
Właśnie jak widać nie dla wszystkich jest tak oczywista. Jeszcze konsultantka wprost powiedziała, że wprowadzono zwykłą migracje, a to musi być nowa umowa na 24 miesiące i zlecenie migracji nie będzie realizowane. Przy czym jak wspomniałem jakoś kilka razy weryfikowano możliwości na koncie i adresie i nikt problemu nie widział.
Tak czy inaczej reklamacja złożona na razie czekam na rozpatrzenie i co ostatecznie powiedzą
- « Poprzedni
- Następny »