- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry,
w ramach tzw. ustawy dekomunizacyjnej zmieniono nazwę ulicy, przy której mieszkam. Ostatnio po zalogowaniu na moje konto na stronie orange.pl zauważyłem zmianę: w rubryce „adres instalacji usług” podana jest nowa nazwa ulicy – to zmieniono, i to bez mojego udziału. Natomiast w rubryce „Dane z umowy” nadal widnieje stara nazwa.
Pytanie: Czy tak być powinno? A może powinno się zmienić też nazwę ulicy w tej drugiej rubryce?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana nazwy ulicy a dane na orange.pl
adres z umowy bedzie widnial taki jaki byl w momencie podpisania umowy. np przy zawarciu nowej umowy bedzie adres aktualny.
wiec z adresem z umowy wszystko jest ok
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana nazwy ulicy a dane na orange.pl
A ja na koncie mam dane adresowe poprawne, natomiast adres dostawy jest błędny i poprzez przycisk Zgłoś...zgłaszałem kilkakrotnie. Zero reakcji, bo widocznie to czeski błąd. Natomiast wedle widniejącej informacji, dane adresowe można zmienić tylko w salonie. Prawda więc leży gdzieś pośrodku