- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zero informacji na temat: Podłączenie internetu światłowód
Witam,
piszę do Państwa z pytaniem co do podłączenia internetu w moim mieszkaniu. Zamówiłem u Państwa usługę 31.01.2019r. Panowie technicy skontaktowali się ze mną w sprawie zainstalowania internetu światłowodowego w moim mieszkaniu. Przyszli Panowie i stwierdzili ,że nie ma splitera/slota aby podłączyć internet w domu. Po 2/3 dniach zadzwoniłem do Orange z zapytaniem kiedy przyjdą i mi to zainstalują. Wydzwaniałem 5 razy pod rząd na infolinie i za każdym razem dostawałem informację "Dzisiaj technicy skontaktują się z Panem w celu uzgodnienia terminu instalacji internetu w mieszkaniu...". Do dzisiaj nie wiem nic na ten temat. Udałem więc się dziś do Salonu Orange w Krakowie i Pan przy obsłudze powiedział mi, że widzi zanotowany brak splitera i kazał mi dzwonić na infolinię dodając, że "nie wie czy to pomoże jak będę tak wydzwaniał do Orange"... Takie pytanie. Co ja mam w takim razie zrobić jak nikt nie jest w stanie umówić się na instalacje tego internetu... Mam czekać miesiąc czy dwa na internet w mieszkaniu?
Proszę o odpowiedź co mam w tym kierunku robić? Jeżeli nic z tym nie zrobią to wychodzi na to aby zmienić dostawcę internetu i koniec...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zero informacji na temat: Podłączenie internetu światłowód
To pytanie raczej do BOK a nie na forum. Jeżeli sa problemy z technikiem to złóż reklamację na montaż w BOK...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zero informacji na temat: Podłączenie internetu światłowód
Skontaktowałem się z Biurem Obsługi Klienta poprzez czat. Pani powiedziała, że jutro technicy do mnie zadzwonią w tej sprawie, tak jak to mówili kilka razy przed tą rozmową...
Zobaczymy jutro 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zero informacji na temat: Podłączenie internetu światłowód
Oczywiście nie zadzwonili żadni technicy, napisałem znów do nich na czacie i dostałem takie info:
,,Pana zlecenia na instalację jest zaparkowane do dnia 19,02,2019, ponieważ technik wpisał informację "brak
możliwości podłączenia klienta w opp, brak wolnego portu na spliterze, konieczne dołożenie nowego." Technicy cały czas pracują nad tym . Bedą się z panem jeszcze kontaktować .''
Co mają takiego zrobić jak nie ma możliwości podłączenia mnie do internetu?
Czy serio tyle czeka się na takie rzeczy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zero informacji na temat: Podłączenie internetu światłowód
chodzi o to ze musza rozbudowac OPP bo nie ma w nim juz wolnych portow aby podlaczyc Ciebie i nastepnych.
gdzie zamawiales uluge? w salonie? www? activ? infolinia?
mialem podobny przypadek z opp i do 2 tyg bylo po sprawie 😉
mozliwe ze termin 19ty luty to czas do ktorego zalatwia sprawe z opp
aha. nie czeka sie tyle tylko po prostu masz pecha bo rzadko sie zdarza aby wszystkie porty byly zajete. widocznie duzo ludzi wybralo ftth
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zero informacji na temat: Podłączenie internetu światłowód
Zamawiałem usługę przez WWW. Wypełniłem formularz wybrałem jaką predkosc internetu chcę itp...
Do 19 lutego mam czekać i wtedy po 19-stym mają dzwonić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zero informacji na temat: Podłączenie internetu światłowód
no wlasnie na www i teraz musisz sam pilnowac zamowienia 😉
robilbys to z czlowiekiem to by Ci pomogl a tak to musisz po infoliniach dzwonic
pytanie czy orange wyznaczylo czas na rozbudowe opp bo na pewno monter to musial zglosic.
zlecenie jest zaparkowane z automatu nawet jezeli np klient sam rezygnuje z zamawianej uslugi
byc moze w Twoim przypadku jest to zarazem czas rozbudowy opp.
jezeli nie zrobia opp to pewnie tego 19go zmowienie anuluje sie chyba ze zostanie przeparkowane na inny termin.
zadzwon na bok i zapytaj sie czy wyznaczyli termin rozbudowy opp
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zero informacji na temat: Podłączenie internetu światłowód
@NAWOJEK Tak wygląda OPP:
Z lewej strony, takie czarne pudełko, to splitter.
Widocznie zdarzyło się tak, że wszystkie zielone konektory wychodzące ze splittera są zajęte, co jest sytuacją raczej rzadką.
Dołożenie splittera zapewne wiąże się z zestawieniem drugiej pary włókien(podstawa i rezerwa) od urządzenia OLT w centrali do OPP i dołożenia drugiego czarnego pudełeczka. Zapewne musi całość przejść przez dział inwestycji. Jak to się mówi...duży statek wolno zmienia kurs.