- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoki ping - Neostrada 10 mb/s !
Czy ktoś może mi pomóc przywrócić działanie internetu do poprzedniego stanu . Otóż od dwóch tygodni usługa jest niemożliwa do normalnego użytkowania . Ping , który był w granicach 40-50 ms max od ponad roku , dziś jest od 130-1400 ms , czasem nawet więcej . I to nie jest sporadycznie , tylko cały czas . Zgłaszałem raz telefonicznie , poproszono mnie o wyłączenie routera i coś tam zresetowano . Nic nie pomogło . Drugie zgłoszenie 2.11.2018 . Zapewniono mnie , że technik podejmie kontakt w ciągu 24 godzin , dziś jest 6.11.2018 żadnego kontaktu nie było ... Nie zamierzam płacić po prawie 80 zł za taką tragedię , mam umowę do marca , ale mam możliwość skorzystania z zerwania umowy z innych przyczyn .
Nie zamierzam wysłuchiwać , że wina nie jest po stronie orange , a po czyjej . Od roku nie było problemów , żadnych . A dwa tygodnie temu odkąd zaczęło lać i wiać jest jak jest . I to nie tylko mój problem bo znajomi w domach obok mają to samo .
Nagle na team speaku gdzie ping miałem 40 ms , teraz jest po 500 +/-400 ? W każdej grze online po 600-1000 ms . Posiadam gry , w których opłacam miesięczny abonament i teraz kto pokryje koszty tego , że nie mogę z tego normalnie korzystać bo się najzwyklej nieda .
Komputer jeden jak i drugi testowałem na kablu , na wifi , wszędzie to samo . Wziąłem router do brata , skonfigurowałem pod jego usługę działa normalnie . TP LINK TD-W8960N . I nie mam zamiaru słuchać , że to jego wina bo działa prawidłowo pod każdą inną usługą . W przeciwieństwie do funboxa , który 2 dni po podpisaniu umowy przestał działać , a kolejna sztuka nie potrafiła utrzymać synchronizacji przez tygodniowy okres . TP LINK trzyma od ponad roku max transfer bezbłędnie .
Wykonałem kilka prostych testów na nieobciążonym łączu .
Pinging wp.pl [212.77.98.9] with 32 bytes of data:
Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=162ms TTL=54
Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=129ms TTL=54
Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=124ms TTL=54
Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=134ms TTL=54
Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=347ms TTL=54
Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=101ms TTL=54
Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=112ms TTL=54
Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=200ms TTL=54
Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=1185ms TTL=54
Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=1962ms TTL=54
Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=380ms TTL=54
Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=204ms TTL=54
Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=861ms TTL=54
Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=1785ms TTL=54
Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=640ms TTL=54
Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=208ms TTL=54
Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=837ms TTL=54
Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=1968ms TTL=54
Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=751ms TTL=54
Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=202ms TTL=54
Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=355ms TTL=54
Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=1304ms TTL=54
Ping statistics for 212.77.98.9:
Packets: Sent = 26, Received = 25, Lost = 1 (3% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 129ms, Maximum = 1968ms, Average = 566ms
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoki ping - Neostrada 10 mb/s !
A jak w tym teście wygląda?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoki ping - Neostrada 10 mb/s !
czy 20 sek czy 360 taki sam wynik jak tu .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoki ping - Neostrada 10 mb/s !
@Phoenix1988 Piszesz, że gdy zaczęło lać i robić się mokro to zaczęły się problemy. Mi to wygląda na padający kabel lub jakieś złącze po drodze. Musisz zgłaszać uszkodzenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoki ping - Neostrada 10 mb/s !
Na dzisiejszy dzień 4 zgloszenia przez chat orange , 2 telefoniczne . Wszystko dla nich w porzadku. Teraz mam druga zmiane to nie mam jak , ale w nastepnym tygodniu jade do najblizszej placowki i koncze umowe . Bo to z ich strony robienie z ludzi idiotow . Co by czlowiek nie powiedzial i jakie dowody przedstawil to oni wyjda na swoja korzysc . Wyslal mi gosc linka do speed testa ... Na tyle ich stac , ale jak pokazalem wyniki czasowe to tak tak , widac jest jakis problem , na czym na drugi dzien " zrelizowane " smieszni sa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoki ping - Neostrada 10 mb/s !
W Orange zawsze wszystko jest w porządku, tyle że w NIEPORZĄDKU.