Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wypowiedzenie umowy w przypadku zwieszanie się dekoderów i routera


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Wypowiedzenie umowy w przypadku zwieszanie się dekoderów i routera

Witam.
Od dłuższego czasu urządzenia sieciowe (router oraz dekodery - sztuk dwie, multiroom) zawieszają się co jakiś czas (1-2 razy dziennie), dekodery tracą dostęp do telewizji niezależnie od pracy routera, dzieje się to losowo.
Kilkukrotnie było to zgłaszane do orange, technik przyjechał, wymienił router, dekodery, a problem dalej występuje.
Moje pytanie brzmi następująco: Czy w przypadku tak długotrwałego wadliwego działa sprzętu mogę wypowiedzieć umowę z orange? Czy w przypadku takiego wypowiedzenia zostanie naliczona jakaś kara? Zwrot ulg abonamentowych za okres do końca umowy?

10 ODPOW. 10

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32791
  • 38952
  • 1390

Wypowiedzenie umowy w przypadku zwieszanie się dekoderów i routera

Wg zapisów umów czy regulaminów opisana sytuacja nie jest podstawą do rozwiązania umowy bez kary. Jeśli masz takie oczekiwanie, złóż reklamację z takim oczekiwaniem. Każda sprawa rozpatrywana indywidualnie, choć wątpię byś coś otrzymał poza ew. jednorazową bonifikatą. Poza tym warto zgłaszać usterki sprzętu a nie czekać aż samo się naprawi.

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Wypowiedzenie umowy w przypadku zwieszanie się dekoderów i routera

Usterki zgłaszam - minimum raz na tydzień. Techników już znam chyba wszystkich. Wymiany sprzętów nie przynoszą efektów, więc coś musi być na łączu.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2126
  • 6047
  • 199

Wypowiedzenie umowy w przypadku zwieszanie się dekoderów i routera

Technik musi odpisać w zgłoszeniu uszkodzenia, że usługa nie będzie działać poprawnie bo.... Wtedy jest podstawa do rozwiązania umowy bez kar.
Pytanie czy tak odpisze, jaka opcja internetu ? Przy dwóch dekoderach to TV trochę zabiera internetu.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32791
  • 38952
  • 1390

Wypowiedzenie umowy w przypadku zwieszanie się dekoderów i routera

Z góry przepraszam za dalszą część wpisu, ale czy mógłbyś nieco sprecyzować zawieszanie? Chodzi o "zawieszania" działania usługi? czy ewidentnie jest to problem sprzętu (np. brak reakcji menu na działanie pilota)?

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Wypowiedzenie umowy w przypadku zwieszanie się dekoderów i routera

Internet to 300 Mb/s, więc jest ok, kiedyś przy 100 działało bez problemu.

 

Zawieszanie się to zawieszanie. Urządzenie niby działa, ale nie wysyła sygnału (router do komputera, dekodera; a dekoder do TV).


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2126
  • 6047
  • 199

Wypowiedzenie umowy w przypadku zwieszanie się dekoderów i routera

Ok w ustawieniach routera w odszukaj zakładkę połączenie z internetem i z loginu usuń /ipv6 a pod spodem zaznacz checkbox wymuś połączenie ipv4.
Powinno pomóc.

https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-%C5%9Awiat%C5%82ow%C3%B3d-i/Problemy-z-protoko%C5%82em-quot-IP...


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Wypowiedzenie umowy w przypadku zwieszanie się dekoderów i routera

Niestety, ale nie pomoże - teraz właśnie tak jest zrobione, w loginie niedopisane /ipv6, a checkbox zaznaczony.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 240
  • 326
  • 8

Wypowiedzenie umowy w przypadku zwieszanie się dekoderów i routera

@PiotrM1
Napisz coś więcej bo ciężko cokolwiek wywnioskować z Twoich postów.
Jak zawiesi się dekoder to nie możesz nic zmienić pilotem, jest czarny ekran czy coś innego? Czy jak się zawiesi dekoder to w tym czasie internet działa ok?


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2126
  • 6047
  • 199

Wypowiedzenie umowy w przypadku zwieszanie się dekoderów i routera

Dekoder ICU100 po wi fi ? Jeżeli tak to zmień kanał wifi. Ewentualnie podłącz dekoder po kablu i sprawdź.