- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy w przypadku zwieszanie się dekoderów i routera
Witam.
Od dłuższego czasu urządzenia sieciowe (router oraz dekodery - sztuk dwie, multiroom) zawieszają się co jakiś czas (1-2 razy dziennie), dekodery tracą dostęp do telewizji niezależnie od pracy routera, dzieje się to losowo.
Kilkukrotnie było to zgłaszane do orange, technik przyjechał, wymienił router, dekodery, a problem dalej występuje.
Moje pytanie brzmi następująco: Czy w przypadku tak długotrwałego wadliwego działa sprzętu mogę wypowiedzieć umowę z orange? Czy w przypadku takiego wypowiedzenia zostanie naliczona jakaś kara? Zwrot ulg abonamentowych za okres do końca umowy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy w przypadku zwieszanie się dekoderów i routera
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy w przypadku zwieszanie się dekoderów i routera
Usterki zgłaszam - minimum raz na tydzień. Techników już znam chyba wszystkich. Wymiany sprzętów nie przynoszą efektów, więc coś musi być na łączu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy w przypadku zwieszanie się dekoderów i routera
Pytanie czy tak odpisze, jaka opcja internetu ? Przy dwóch dekoderach to TV trochę zabiera internetu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy w przypadku zwieszanie się dekoderów i routera
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy w przypadku zwieszanie się dekoderów i routera
Internet to 300 Mb/s, więc jest ok, kiedyś przy 100 działało bez problemu.
Zawieszanie się to zawieszanie. Urządzenie niby działa, ale nie wysyła sygnału (router do komputera, dekodera; a dekoder do TV).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy w przypadku zwieszanie się dekoderów i routera
Ok w ustawieniach routera w odszukaj zakładkę połączenie z internetem i z loginu usuń /ipv6 a pod spodem zaznacz checkbox wymuś połączenie ipv4.
Powinno pomóc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy w przypadku zwieszanie się dekoderów i routera
Niestety, ale nie pomoże - teraz właśnie tak jest zrobione, w loginie niedopisane /ipv6, a checkbox zaznaczony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy w przypadku zwieszanie się dekoderów i routera
@PiotrM1
Napisz coś więcej bo ciężko cokolwiek wywnioskować z Twoich postów.
Jak zawiesi się dekoder to nie możesz nic zmienić pilotem, jest czarny ekran czy coś innego? Czy jak się zawiesi dekoder to w tym czasie internet działa ok?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy w przypadku zwieszanie się dekoderów i routera
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »