- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
07-11-2018
20:36
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-11-2018
20:36
Wypowiedzenie umowy w przypadku zwieszanie się dekoderów i routera
@Sebastian1Zawiesza się, całkowicie czarny ekran i nie reaguje na nic. Internet w tym czasie zazwyczaj działa, choć zdarzały się przypadki, że również się wysypał.
@Arti_Kn_Plmam dwa dekodery, jeden po wi-fi, drugi po kablu, oba się sypią. Nigdy w tym samym czasie. Przykro mi, ale nie mam możliwości ciągnięcia po domu dodatkowych metrów kabli, więc podłączenie drugiego po kablu odpada. Orange uparcie twierdzi, że ICU100 po wi-fi działać będzie. Zmiana kanału wi-fi nie pomaga.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »