- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Dziś z rana internet nie dzialal wiec zrestartowalem ale to nic nie dało, caly czas miala pomarańczowa lampka oznaczająca internet. Gdy włączyłem komputer ktory jest podlaczony do routera kablem ethernet, odrazu mi sie otworzyła przeglądarka na której wyświetliło mi się strona orange pokazująca komunikat ze "Wykryliśmy problem z Twoją linią światłowodową" pod tym bylo zdjecie routera i pokazało mi żeby wcisnąć przycisk z tylu ktory wyłącza internet. Nie działa ani wifi ani internet przez kabel
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@philip po cesji trzeba się zalogować na modem i wpisać te nowe dane. Login i hasło do usługi. Na stronie 192.168.1.1 wpisując hasło do modemu z naklejki pod spodem wchodzisz w zakładkę połączenie internetowe i wpisujesz login i hasło. Zapamiętujesz na dole i 👍
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykryliśmy problem z Twoją linią światłowodową
@philip zadzwoń na infolinię Orange i zgłoś to, jeżeli jest awaria to Cię poinformują o tym i o możliwym terminie usunięcia. Jeżeli masz możliwość skorzystania z neta w inny sposób np. mobilnego to sprawdź tu Orange - bieżące problemy i awarie | Downdetector czy inni nie zgłaszają problemów w Twojej okolicy, czy nie jest to awaria masowa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykryliśmy problem z Twoją linią światłowodową
Może i to jest problem orange bo na tej stronie duzo osob tez nie ma dzisiaj internetu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykryliśmy problem z Twoją linią światłowodową
@philip możesz też zgłosić awarię na czacie aby nie płacić za połączenie telefoniczne (jeżeli masz numer w Orange) z infolinią.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykryliśmy problem z Twoją linią światłowodową
Jeszcze dostałem maila cos takiego ze Dobra wiadomość pin i hasło do Neostrady został zresetowany moze to coś jest z tym?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykryliśmy problem z Twoją linią światłowodową
@philip być może, kiedyś miałem podobny problem (migająca lampka i brak neta) po kontakcie z Orange Maks wygenerował nowe hasło do neo i problem został usunięty. Jak u Ciebie po tym zabiegu wszystko gra czy dalej problem występuje?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykryliśmy problem z Twoją linią światłowodową
@philip no i to jest dziwne, bo to zawsze jest resetowne czy zmieniane przy np cesji. Nigdy w trakcie działania uslugi... bo i po co?? Poza tym jaki pin do neostrady? Jest login niezmienny i hasło do usługi... No i pin z ID do IPTV tylko..
Skąd takie info?
Wyjaśnij to na infolinii bo dla mnie to dziwne jest...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykryliśmy problem z Twoją linią światłowodową
Wlasnie otrzymalem login do neostrady od konsultanta na infolini i mowil zeby wejsc na ta strone ip 192. itd i loguje sie tym mailem ktory sie konczy @neostrada.pl i wpisuje haslo do tej neostrady i nie dziala. powiedzial pan tez zeby wpisac w login neostrady admin a w haslo klucz wps i nie jestem pewien co to jest ale tak mi sie wydaje ze to jest te 8 znakow na routerze tam gdzie jest napisane dostep do menu modemu. lecz i tak nic mnie nie loguje kiedys sie tutaj logowalem i chyba wpisalem w oba.miejsca admin i mi dzialalo a teraz nie dziala
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykryliśmy problem z Twoją linią światłowodową
Wlasnie mielismy chyba cescje o to chodzi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@philip po cesji trzeba się zalogować na modem i wpisać te nowe dane. Login i hasło do usługi. Na stronie 192.168.1.1 wpisując hasło do modemu z naklejki pod spodem wchodzisz w zakładkę połączenie internetowe i wpisujesz login i hasło. Zapamiętujesz na dole i 👍
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »