- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przez jaki okres miesiąca Orange musi zapewnić nieprzerwane działanie usług?
Obecnie trwa już 6 doba bez internetu, telefonu i chyba TV (jest podłączony CP, lecz wciąż jest to usługa z umowy). Aktualnie powiedziano mi, że do kilku dni awaria zostanie usunięta, a przez ostatnie dni wyglądało to tak.
Sobota: "Istnieje awaria masowa, do 48h problem zostanie rozwiązany"
Poniedziałek: "Usterka masowa została naprawiona, teraz występuje jakiś problem u Pana, jutro usługa powinna zostać naprawiona"
Wtorek: "Technik usunął zgłoszenie, ale widzę, że router nadal nie ma synchronizacji z centralą, technik skontaktuje się do 36h"
Środa: "Przepraszam, jutro już naprawdę powinno wszystko działać"
Czwartek: "Istnieje awaria masowa, do kilku dni problem powinien zostać rozwiązany"
Umowy rozwiązywać nie chcę bo stracę zniżki na usługi mobilne, dobrze jednak by było nie płacić za taką jakość usług i wnioskować o dodatkowe odszkodowanie, mieszkam w centrum lasu więc jak złapię 1 kreskę 3G przy oknie to jestem zadowolony, problem w tym, że kupiłem 2x droższą edycję FIFY, która umożliwia granie 10 dni wcześniej (jutro premiera także 60% czasu stracone przez niekompetencję techników Orange, nie byłbym zły za 2-3 dni, ale 6+kolejne kilka to zdecydowanie przesada)
A więc o co można wnioskować?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wydłużony czas braku usług
Tutaj nie sprawdzimy sytuacji na Twoim koncie abonenckim. Przepraszamy za utrudnienia w dostępie do usług.
Wejdź na czata na http://orange.pl/view/kontakt - wybierz usługi stacjonarne oraz usterki usług stacjonarnych, a pracownicy działu technicznego usług stacjonarnych sprawdzą sytuację, i poinformują Cię o przybliżonym terminie przywrócenia usług.
Jeśli usługi nie działają z naszej winy, przysługiwać Ci będzie prawo do reklamacji i odliczenie 1/30 za każdy dzień, w której usługa nie działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wydłużony czas braku usług
Taa, dokładny czas. "do kilku dni", już nie wspominając jak codziennie jestem zwodzony, że "jutro będzie działać"