Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

Wprowadzanie klientów Orange w błąd

[ Edytowane ]

Wczoraj podpisałem umowę z Orange Love z światłowodem telewizja i telefonem ale się rozczarowalem bo pracownik infolinia wprowadził mnie w błąd dał mi 2 miesiące za darmo ale okazało się że jest tylko 1 nie wiem jestem 20 lat stażem w sieci ale tak ludzi wprowadzać w błąd to coś nie halo jest A później człowiek się dziwi czemu te rachunki 1-wsze takie duże są zawiodłem się i jak monteży przyjdą nie podpisze umowy może trzeba pracowników na szkolenie wysłać 

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 39, Guru ****
  • 23188
  • 11743
  • 1098

Wprowadzanie klientów Orange w błąd

Nie przeczytałeś papierów a już uważasz za błąd?
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

Wprowadzanie klientów Orange w błąd

Telefonicznie mi tak powiedział ktoś niepotrafi czytać 

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 29, Specjalista
  • 6420
  • 5754
  • 69

Wprowadzanie klientów Orange w błąd

[ Edytowane ]

@curek, jak dobrze czytam, to podpisałeś, czyli wyraziłeś swoją wolę/zgodę/ na wprowadzenie umowy do systemu. Wynikałoby mi z tego, że dokumenty dotrą, chyba że masz je na mailu. Ale i tak poza przedsiębiorstwem/zdalnie/ masz 14 dni na odstąpienie od umowy (nawet, jak kurier dostarczył).

0 Lubię to
Odpowiedz