Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wprowadzanie klientów Orange w błąd


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Wprowadzanie klientów Orange w błąd

Wczoraj podpisałem umowę z Orange Love z światłowodem telewizja i telefonem ale się rozczarowalem bo pracownik infolinia wprowadził mnie w błąd dał mi 2 miesiące za darmo ale okazało się że jest tylko 1 nie wiem jestem 20 lat stażem w sieci ale tak ludzi wprowadzać w błąd to coś nie halo jest A później człowiek się dziwi czemu te rachunki 1-wsze takie duże są zawiodłem się i jak monteży przyjdą nie podpisze umowy może trzeba pracowników na szkolenie wysłać 

3 ODPOW. 3

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32491
  • 37037
  • 1373

Wprowadzanie klientów Orange w błąd

Nie przeczytałeś papierów a już uważasz za błąd?

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Wprowadzanie klientów Orange w błąd

Telefonicznie mi tak powiedział ktoś niepotrafi czytać 

Anonim

Nie dotyczy

Wprowadzanie klientów Orange w błąd

@curek, jak dobrze czytam, to podpisałeś, czyli wyraziłeś swoją wolę/zgodę/ na wprowadzenie umowy do systemu. Wynikałoby mi z tego, że dokumenty dotrą, chyba że masz je na mailu. Ale i tak poza przedsiębiorstwem/zdalnie/ masz 14 dni na odstąpienie od umowy (nawet, jak kurier dostarczył).