- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzanie klientów Orange w błąd
Wczoraj podpisałem umowę z Orange Love z światłowodem telewizja i telefonem ale się rozczarowalem bo pracownik infolinia wprowadził mnie w błąd dał mi 2 miesiące za darmo ale okazało się że jest tylko 1 nie wiem jestem 20 lat stażem w sieci ale tak ludzi wprowadzać w błąd to coś nie halo jest A później człowiek się dziwi czemu te rachunki 1-wsze takie duże są zawiodłem się i jak monteży przyjdą nie podpisze umowy może trzeba pracowników na szkolenie wysłać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzanie klientów Orange w błąd
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzanie klientów Orange w błąd
Telefonicznie mi tak powiedział ktoś niepotrafi czytać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzanie klientów Orange w błąd
@curek, jak dobrze czytam, to podpisałeś, czyli wyraziłeś swoją wolę/zgodę/ na wprowadzenie umowy do systemu. Wynikałoby mi z tego, że dokumenty dotrą, chyba że masz je na mailu. Ale i tak poza przedsiębiorstwem/zdalnie/ masz 14 dni na odstąpienie od umowy (nawet, jak kurier dostarczył).