Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wolny internet, wysoki ping


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 1
  • 0

Wolny internet, wysoki ping

@Anonim a jak mam to sprawdzić ? (jestem trochę zielony jeśli chodzi o te sprawy)

Anonim

Nie dotyczy

Wolny internet, wysoki ping

Można zgłosić to poinformują czy wogle jest szansa, żeby było więcej.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 1
  • 0

Wolny internet, wysoki ping

Nie wiem czy jest sens, bo technicy, którzy mnie pół roku temu odwiedzili podciągali coś koło domu( prędkość wzrosła około dwukrotnie ( aż 500 Kb/s...), jednak internet zrywało co jakiś czas( wolałem już to)) lecz po około 2 tygodniach problem powrócił.

Przy pierwszej wizycie zostałem  poinformowany że ''mój komputer ma za starą kartę sieciową i stąd takie wolne ładowanie stron'' 🙂


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Wolny internet, wysoki ping

Stary komputer to swoją drogą. Ale masz niską synchronizację (2) a powinieneś mieć min. 21. Albo pomyliłeś wariant neo.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 1
  • 0

Wolny internet, wysoki ping

 

Jutro postaram się znaleźć umowę (gdzieś się musiała zawieruszyć). 

A co do starego komputera to akurat prawda że nowy to on nie jest 🙂 , jednak nie ma różnicy po podłączeniu do nowego laptopa.

@Piotrekk85 a wiesz może  czy technicy byliby w stanie poprawić tą synchronizację ?

Anonim

Nie dotyczy

Wolny internet, wysoki ping

Jak już to 5000, a nie 500. Technicy jak mogą skrócić długość linii to pomoże, ale chyba nie mogą.

Prędkość na obrazku jest taka jak synchronizacja pozwala. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Wolny internet, wysoki ping

@lordpodle: a nie masz jakiegoś może rachunku? tam jest na drugiej stronie info zwykle też o wariancie prędkości. Ew. może masz konto na stronie orange? tam też można sprawdzić prędkość.