- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wolny internet stacjonarny w Orange
Witam Wszystkich...:) Mam ten sam problem z Neo... co większość. Miało być 80 mb/s , z czego 20mb/s gwarantowane...a tymczasem, w najleprzym wypadku doleci raptem do 17mb... Porażka... Technik, stwierdził, że to tylko kwestia paru minut, a już minął tydzień...:/ Niewiem czy to prawda, ale Ktoś mi powiedział, ze muszę pobrać sterownik do tego modemu i po problemi, wiec chciałam zapytać, czy to Faktycznie prawda, jeśli tak to prosiła bym Kogoś o jakiś link czy coś gdzie mogę taki sterownik znależć... Bo Ja po pierwsze nie zabardzo się orientuje, a poszukać w sieci probowałąm, ale nawet nie wiem dokońca czego szukać...:).. Z góry Wielkie DZIĘki...:):):):)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wolny internet stacjonarny w Orange
@Mika interweniuj ponownie w BOK. Napisz nam jeszcze jaki masz router oraz w to w jaki sposób podłączony jest komputer do routera na którym robisz ów test - kabel czy wifi?? Ja dodatkowych sterowników na własną rekę z niewiadomego pochodzenia bym nie wygrywał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wolny internet stacjonarny w Orange
1. Minimum dotyczy sie przepustowosci, a nie przepływności. Na speedteście moze być 17Mbps, to jest ok
2. Nie masz zadnego modemu, tylko masz router. Do routerów nie ma sterowników.
Pokaż parametry DSL lub VDSL z Twojego routera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wolny internet stacjonarny w Orange
Jeśli masz umowę na 80Mb, a prędkość spada poniżej 20, to jak mi opowiadali technicy, powinno Ci całkowicie zerwać. W takich okolicznościach zdecydowanie należy zgłaszać problemy - do BOK. Jeżeli używasz urządzenia dostarczonego przez montera, to raczej nie masz możliwości zainstalowania żadnych sterowników, możesz co najwyżej zresetować jego ustawienia, ale wiąże się to z koniecznością wprowadzania na nowo danych z umowy - login, hasło itd. itp. Przy braku doświaczenia lepiej tego nie robić samodzielnie tylko zgłaszać problemy... informacje jak to zrobić znajdziesz na tej stronie.
Update. Jeżeli masz komórkę (smartfon) z numerem Orange, to użyj aplikacji "mój orange" łącząc się na dane komórki (konieczne logowanie danymi konta na orange.pl), poproś doradcę o przełączenie do działu technicznego od usług stacjonarnych... i tak za darmo zgłosisz problem.