- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak w temacie. Każda próba połączenia z obsługą techniczną firmy Orange kończy się fiaskiem. Do dyspozycji czy to telefonicznie czy przez czat jest jedynie bot - Max. Wczoraj zgłosiłem usterkę przez czat (z tego tematu - https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/Roz%C5%82%C4%85czanie-internetu/m-p/238744/highlight/false...) więc dziś miała "przyjechać" pomoc techniczna. Zostałem poinformowany że pomoc jest w drodze a potem tylko że usterka jest naprawiona. Jakim cudem została naprawiona usterka skoro nikt nawet nie zapytał co jest nie tak? Dodam co chyba oczywiste że problem pozostał. Czy da się połączyć z człowiekiem w Orange? Bardzo proszę o pomoc.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@mike96 czy to połączenie, czy czat, to powtarzaj MAX-owi kilka razy: Proszę o połączenie z konsultantem. Najczęściej po trzech, czterech raza powtarzania połączy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W jaki sposób połączyć się z żywym człowiekiem w Orange?
Jeśli zadzwonisz i po wpisaniu danych powiesz aby maks połączył Cię z konsultantem to tak powinien zrobić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@mike96 czy to połączenie, czy czat, to powtarzaj MAX-owi kilka razy: Proszę o połączenie z konsultantem. Najczęściej po trzech, czterech raza powtarzania połączy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W jaki sposób połączyć się z żywym człowiekiem w Orange?
@ketrasaArtur dzięki, tak zrobiłem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W jaki sposób połączyć się z żywym człowiekiem w Orange?
@mike96 to jeszcze podpowiedź dotycząca czatu. Jak zalogujesz się e-mailem na konto Mój Orange i chcesz na czacie porozmawiać z konsultantem, to MAX często prosi o zalogowanie się na konto, a czasem przerywa rozmowę na czacie. Jak na konto Mój Orange zalogujesz się takimi samymi danymi jak na Nasz Orange, to MAX takiego czatu już nie rozłącza, a powtórzenie prośby o połączenie z konsultantem poskutkuje nawiązaniem połączenia z żywą osobą.