Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Utrata pakietów na Światłowodzie


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6638
  • 27255
  • 217

Utrata pakietów na Światłowodzie

@Mxy 

No przyznaję, że nadal nie wiem co chcesz zdiagnozować. Protokołu ping używam okazjonalnie do sprawdzenia czy jest komunikacja czy jej nie ma, ewentualnie jak daleko w cyberprzestrzeni się mój cel znajduje. To jest jednak zawsze test konkretnego celu, nigdy nie wysyłam więcej niż kilka-kilkanaście pakietów i zwykle wszystkie wracają. Bezustanne bombardowanie tymi pakietami kompletnie przypadkowego serwera przez dłuższy czas nie tylko jest niespecjalnie informatywne, ale samo może przyczynić się do tworzenia tych anomalii (np. uruchamiać mechanizmy ochrony przed atakami DoS). Jeśli masz problem z jakąś usługą, to napisz więcej o tym problemie a nie o (dyskusyjnej użyteczności) procedurach diagnostycznych. Z tego co do tej pory napisałeś możnaby wnosić, że chodzi o coś związanego z grami lub z platformą discord. Czy możesz to potwierdzić, czy też chodzi Ci o coś zupełnie innego?


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 26
  • 70
  • 1

Utrata pakietów na Światłowodzie

Przy pierwszym zgłoszeniu dostałem taką informacje

"Technicy weryfikowali działanie sieci w Twojej okolicy i nie odnotowali utrudnień, które dotyczyłyby większej liczby użytkowników. Przykro nam, że je odczuwasz, Skontaktuj się ponownie z naszą pomocą techniczną poprzez czat w Mój Orange lub zadzwoń do BOK. Przeprowadzimy diagnostykę łącza Twojej usługi i sprawdzimy co dokładnie się dzieje."

Próbowałem wysłać drugie zgłoszenie, podłączyłem funboxa, przeprowadziłem ponownie testy, ale zaczęli proponować płatną asystę, czy nie mogą po prostu technicy na centrali sprawdzić te straty od tej godziny.
Tak z ciekawości odpaliłem ostatnio gierkę Destiny 2 z której parę razy mnie wyrzuciło i to w tym samym czasie były te utraty pakietów.
Na discordzie też można sprawdzić jakie kto ma utracone pakiety, i z pośród moim znajomych tylko ja mam tak dużo strat.

 

Czy orange rzeczywiście nic nie robi z przeciążoną centralą?

 

 

 


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2609
  • 14015
  • 68

Utrata pakietów na Światłowodzie

@Mxy w miedziane łącza nikt nie inwestuje i pewnie dlatego masz taki stan usług, czekać na światłowód 😎


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 26
  • 70
  • 1

Utrata pakietów na Światłowodzie

@IreneuszCD  To jest światłowód FTTH 😄


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6638
  • 27255
  • 217

Utrata pakietów na Światłowodzie

@Mxy 

Niestety na NO nie mamy takich możliwości jakie ma BOK. Z tego co piszesz nic dla nas nie wynika. Nic co by mogło Tobie pomóc. Wobec tego, jeśli nadal nie napiszesz wiecej, pozostaje płatna asysta.


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2609
  • 14015
  • 68

Utrata pakietów na Światłowodzie


@Mxynapisał(-a)

@IreneuszCD  To jest światłowód FTTH 😄


Przeoczyłem widocznie, to taki problem nie ma prawa zaistnieć, zgłoszenia bym robił co dzień na czat 😎


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2344
  • 8934
  • 33

Utrata pakietów na Światłowodzie


@Mxynapisał(-a)

Czy orange rzeczywiście nic nie robi z przeciążoną centralą?


a co miałoby zrobić?


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2609
  • 14015
  • 68

Utrata pakietów na Światłowodzie

Ja skłonie się do płatnej asysty technika, choć jeśli jest jakaś usterka, kiepski spaw na światłowodzie, to pewnie bez opłat 😎

Centrala to raczej odpada, coś z linią nie tak, ale to sprawa Orange, my niewiele zdiagnozujemy, @Mxy zgłoszenie zrobić 😎


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 26
  • 70
  • 1

Utrata pakietów na Światłowodzie

@IreneuszCD Tylko problem występuje tak od godziny 17:00 do 22:00 około, rano i po południu jest ok, i te straty są w losowych momentach, najwięcej to chyba w weekend jest, wiec nie wiem czy płatna asysta coś da.


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2609
  • 14015
  • 68

Utrata pakietów na Światłowodzie

Kiepska lokalizacja i trasy, na to lekarstwa nie ma, można wymienić FunBox, ale czy będzie poprawa, nie wiem, u mnie jest stabilnie całą dobę 😎

Transmisje online nie rwie, ale mam światłowód od innego dostawcy 😎

Jeszcze dodam, własny router za duża kasę 😃