- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@dr0zda według mnie skoro awaria wynikła nie z winy użytkownika to usługobiorca za pierwszą wizytę jak i za modem nie powinien płacić nic, za drugą jako że to usługa to 49 zł - ale co ja tam wiem...
PS.
Reklamacje, reklamacje i jeszcze raz reklamacje pisać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony funbox a dodatkowe opłaty na fakturze
Reklamacja zgłoszona paszczą, udało mi się wejść na konto abonenta ustawić kod dostępu i przyjęli na infolinii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony funbox a dodatkowe opłaty na fakturze
Nie wiem dlaczego masz za pierwszą wizytę płacić jak to było uszkodzenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony funbox a dodatkowe opłaty na fakturze
Ekhm
"Dzień dobry,
dostaliśmy od Państwa zgłoszenie w sprawie opłaty za asystę techniczną.
Jaka jest nasza decyzja
Zapoznaliśmy się z Państwa sprawą.
Przykro nam, ale nie uznaliśmy reklamacji, ponieważ wykonaliśmy asystę, zgodnie z Państwa zamówieniem.
Z czego to wynika
Opłatę za pracę technika (asystę techniczną) naliczamy kiedy rozwiąże on problem z Internetem lub telefonem
stacjonarnym, którego przyczyna nie leży po stronie Orange. Naliczamy ją zgodnie z Cennikiem usług serwisowych
udostępnionym na www.orange.pl oraz informacją, którą dostali Państwo w SMS-ie.
Technik przekazał nam formularz asysty, który potwierdza, że wykonał dla Państwa zlecenie. Na tej podstawie
naliczyliśmy opłatę na fakturze."
Technik rozwiązał problem z internetem diagnozując uszkodzony router. Więc zapłać za ten cymes w sumie 180 PLN.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony funbox a dodatkowe opłaty na fakturze
@dr0zda czytam ten temat, opisaną sytuację i porównuję z asystą techniczną zamieszczoną na stronie:
https://www.orange.pl/omnibook/asysta-techniczna
Wygląda, że opłata została naliczona prawidłowo. Trochę opis od Orange się nie zgadza, bo nie było wymiany dokonanej przez technika, ale technik skonfigurował router (opłata 129 zł) + diagnoza usterki (opłata 49 zł).
Aby na przyszłość uniknąć takich opłat, router w ciemno wymieniać w salonie. Konfiguracja powinna odbyć się automatycznie. Po podłączeniu routera, trzeba odczekać około 5 minut. Router sam powinien się skonfigurować. Nie trzeba wpisywać loginu i hasła.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony funbox a dodatkowe opłaty na fakturze
Na samym początku sądzę że infolinia zachowała się "nie halo" gdyż po stwierdzeniu że jest problem z modemem mogli od razu wystawić zlecanie na wymianę sprzętu i obyłoby się bez żadnych opłat i pierwszej wizyty technika.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony funbox a dodatkowe opłaty na fakturze
Modem stał podłączony przez kilka godzin i przy wejściu na panel administratora żądał hasła i loginu do neostrady.
Naprawdę jedynym sposobem jest w ciemno wymieniać router ? A jak nie pomoże bo jest uszkodzony światłowód pomiędzy szafą i lokalem to drugi raz i tak do skutku ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony funbox a dodatkowe opłaty na fakturze
@dr0zda jeżeli router nie pobrał danych automatycznie, to na infolinii po weryfikacji można poprosić o ponowne wygenerowanie danych do logowania. Otrzymasz na numer kontaktowy SMS-em. Tu @slav72 ma rację, powinien konsultant podpowiedzieć, aby samodzielnie wymienić i skonfigurować router. Zresztą taka pomoc można również otrzymać na forum NO. Jest sporo osób, które by Tobie pomogły.
Obecnie niestety trzeba będzie zapłacić za asystę techniczną. Szkoda, że tak się sprawa potoczyła, drogą płatną.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony funbox a dodatkowe opłaty na fakturze
Ja bym nie odpuścił. Jak mogą pisać, że "przyczyna nie była po stronie Orange", skoro to dzierżawiony od Orange sprzęt się zepsuł. Nie wymieniałeś go na własne widzimisię, tylko z powodu awarii. To gdzie tu wina klienta? Sugerują że umyślnie zepsułeś ten modem czy jak? Napisałbym odwołanie od decyzji o nieuznaniu reklamacji i wysłał do centrali.
Inna sprawa, to oczywiście fakt że z takimi rzeczami najlepiej na NO zanim się wejdzie w maliny. No i temat powinien być wtedy oznakowany "jestem seniorem".😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony funbox a dodatkowe opłaty na fakturze
To że wzięli opłatę za skonfigurowanie routera to ok jeszcze mogę zrozumieć. Natomiast opłata za pierwszą wizytę nie powinna być bo to było uszkodzenie które monter zdiagnozował na urządzeniu Orange.