- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzona linia
@DarkusDla ludzi troszkę siedzących w branży taka odpowiedź technika jest nie do przyjęcia. Dlatego zawsze uważam, że klient choć troszkę powinien wiedzieć o tym co w trawie piszczy i jak rozmawiać z technikami, by nie gadali tzw bzdur...W języku technicznym kablowym nie ma czegoś takiego jak "przekierowanie". Przynajmniej ja się z tym nie spotkałem. Bo jak przekierować coś, co ma swoją własną i niepowtarzalną trasę? Mogli przebudować, zmienić parę na kablu, czy wreszcie zmienić trasę na kable dłuższe(bo na krótsze by działało szybciej)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzona linia
@DarkusWłaśnie o tym pisałem- przewód i "przewód"...gdyby to było takie proste, to byłaby usługa samonaprawy łącza dla klientów 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzona linia
Światłowód nie ma szans u mnie już od 12 lat więc teraz też nie..a jak naprawili to powinni przełączyć na stare łącze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzona linia
@agat13 pewnie o połowę ma teraz dłuższą trasę, bywa że dwie linie są, teraz się nie modernizuje 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzona linia
Jego tłumaczenie dla mnie też się wydawało dziwne a gdy mówiłem że by mówił wprost co spieprzyli to że nie może powiedzieć ;D
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzona linia
@AnonimZgoda, i tak może być...Jednak jeśli nie drążysz, a działa w widełkach, to nikomu się nie będzie chciało "społecznie" coś poprawiać 🙂 Trzeba wiedzieć i wymagać. Zwykły śmiertelnik przy odrobinie chęci może wiele...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzona linia
@agat13 obstawiam że zgłoszenia już nic nie zmienią u @Darkus , naprawili usterkę i tak już pozostanie, nikt nie będzie naprawiał mu tej krótszej trasy internetu, to by musiał sam chyba społecznie zrobić i kabel własny położyć, tak teraz jest, medzianych kabli się już nie kładzie, jedynie likwiduje uszkodzone linie, daje alternatywę LTE czy radiowe łącze, ale to i tak wolniej niż obecnie ma @Darkus , więc nie ma co narzekać, są tacy co nawet 10Mb/s nie uzyskują, płacą jednak podobnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzona linia
To pozazdrościć tym co płacą pełną kwotę za 10 mb.. ja wolę przejście na LTE ta samą predkosc albo wyższa zależy od kogo i cena też inna..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzona linia
@Darkus takie są niestety realnia. Jak internet nie będzie działam zgodnie z wymaganiami w umowie parametrami to można reklamacyjnej rozwiązać umowę z winy operatora.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzona linia
@Darkus Zależy co rozumiesz pod pojęciem nie działa? Kompletnie brak łączności, modem się nie synchronizuje? Czy może masz 20Mb/s a chcesz mieć 80? Doprecyzuj. Jeszcze nie słyszałem żeby monter był tak gburowaty i powiedział klientowi, że nie działa bo nie i co pan mi zrobisz.