- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kuriozalna sytuacja - od tygodnia bez zmian:
Dokładnie tydzień temu tj 22.09.2023 instalatorzy Orange montowali światłowód u sąsiada w tym samym budynku. Podczas wykonywanych przez nich prac przestała działać moja Neostrada, pracownicy stwierdzili że oni tego nie dotykali i to nie ich wina. Kopali w ogrodzie i światłowód jest wyprowadzony na ścianie w tym samym miejscu co kabel telefoniczny. Łącze działało 10 lat i nagle przestało, ale ekipa instalująca światłowód nie widzi związku.
22.09.2023 ok godziny 16 zrobiłem zgłoszenie awarii i Pani przekazała mi informację że nie może zagwarantować że technik dotrze jeszcze w tym dniu ale na pewno będzie w sobotę. Następnego dnia ok 16 zadzwonił do mnie technik i stwierdził że dziś już nie pracuje i wyznaczy w systemie nowy termin. Termin został ustalony na poniedziałek w godzinach 12-14. Nikt się nie pojawił, próby ustalenia na infolinii co się dzieje nie przyniosły skutku (strata czasu). W systemie pojawił się nowy termin:(do) 02.10.2023 do godz 23.59 😉 czyli 10 dni od momentu zgłoszenia awarii.
Obsługa klienta poniżej krytyki, uszkodzenie powstało podczas prac wykonywanych przez techników Orange i ale brak chęci rozwiązania problemu. Kolejny weekend bez łącza, brak TV i inne problemy (LTE nie rozwiązuje problemu), gdzie mogę to eskalować ? Czy taki czas naprawy to norma w Orange ?
________________
*Post poddany edycji - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@WKkkPo zgłoszeniu na infolinię, warto napisać pismo do operatora na adres do korespondencji
Orange Polska S.A.
Ul. Jagiellońska 34
96-100 Skierniewice
w formie reklamacji.
Otrzymasz odpowiedź na piśmie (prócz załatwienia sprawy)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@WKkkPo zgłoszeniu na infolinię, warto napisać pismo do operatora na adres do korespondencji
Orange Polska S.A.
Ul. Jagiellońska 34
96-100 Skierniewice
w formie reklamacji.
Otrzymasz odpowiedź na piśmie (prócz załatwienia sprawy)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzenie Neostrady podczas instalacji światłowodu Orange - mija tydzień bez internetu
@WKkknapisał(-a)instalatorzy Orange montowali światłowód u sąsiada w tym samym budynku. Podczas wykonywanych przez nich prac przestała działać moja Neostrada, pracownicy stwierdzili że oni tego nie dotykali i to nie ich wina. Kopali w ogrodzie i światłowód jest wyprowadzony na ścianie w tym samym miejscu co kabel telefoniczny.
to całkiem możliwe, że możesz mieć tak jak sąsiad. Zamów światłowód i będziesz happy, a nawet bardziej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzenie Neostrady podczas instalacji światłowodu Orange - mija tydzień bez internetu
Dodatkowo po naprawie proponuję napisać reklamację do Orange z żądaniem obniżenia rachunku o 1/30 za każdy dzień na podstawie umowy o świadczenie usług internetowych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzenie Neostrady podczas instalacji światłowodu Orange - mija tydzień bez internetu
@WKkk Zdarza się że jest to czysty zbieg okoliczności i ich prace nie miały żadnego powiązania z awarią telefonu stacjonarnego. Ale... z sytuacji którą opisałeś i faktu że tak długo nie pojawia się monter a uszkodzenie wciąż jest oznacza że masz rację i teraz trzeba będzie ponownie rozkopać ziemie, znaleźć uszkodzenie i pewnie jeszcze zrobić wstawkę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzenie Neostrady podczas instalacji światłowodu Orange - mija tydzień bez internetu
Aktualizacja tematu.
W piątek 29.09.2023 ok godziny 16 (czyli dokładnie tydzień po zgłoszeniu) pojawił się na miejscu technik. W 2 minuty zdiagnozował że kabel jest przecięty - wszystkie pary uszkodzone. Ewidentnie to uszkodzenie podczas kopania pod światłowód Orange.
Technik zrobił zgłoszenie uszkodzenia kabla i w systemie pojawił się nowy termin na poniedziałek 02.10.2023 w godzinach 14-16.
W sobotę rano telefon od konsultanta z informacją że "chyba przepną mnie na światłowód bo kabel pewnie pociachany w wielu miejscach". Poinformowałem że nie chce podpisywać umowy na 2 lata, pan stwierdził że 'chyba nie będzie to potrzebne".
Termin naprawy na poniedziałek został skasowany - teraz widzę informację: skontaktujemy się z Tobą - prosimy o cierpliwość. Sprawa przekazana do innego działu.
Byłem zadowolonym użytkownikiem Neostrady od ponad 10 lat i w taki dziwny sposób Orange chce się pozbyć klienta 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzenie Neostrady podczas instalacji światłowodu Orange - mija tydzień bez internetu
@WKkk Pisz, jak doradziłem..chociaż wizja światłowodu ciekawa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzenie Neostrady podczas instalacji światłowodu Orange - mija tydzień bez internetu
@WKkk to się popisali nie ma co. Ślepy był jak kopał? Tak to jest jak płaci się grosze monterom to i przychodzą do roboty ludzie prosto z ulicy bez wiedzy i doświadczenia.
Jeśli proponują Ci przejście na światłowód w tej samej cenie to ja bym się zgodził.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzenie Neostrady podczas instalacji światłowodu Orange - mija tydzień bez internetu
To po prostu żenada.
Po 10 dniach od uszkodzenia linii podczas instalacji światłowodu Orange sytuacja nie uległa zmianie.
Temat został przekazany do innego działu - nie ma już zlecenia naprawy.
Nikt do mnie nie zadzwonił więc postanowiłem sam odezwać się do Orange.
Konsultant stwierdził że nie ma możliwości naprawy Neostardy i połączył mnie z innym działem. Tam Pani przedstawiła mi standardową ofertę światłowodu z umową na 2 lata w cenie 74,99zł. Stwierdziła że nie ma możliwości instalacji światłowodu bez umowy na czas określony. Po informacji że wole żeby naprawili łącze obniżyła cenę do 65zł ale nadal na 2 lata. Nie zgadzam się na takie warunki, Pani napisała reklamację która zostanie rozpatrzona do 7 dni.
Dział napraw pozbył się problemu kasując zlecenie , dział sprzedaży dostał potencjalnego nowego klienta. Bareja w 2023 roku.
Fatalna obsługa klienta, żaden pracownik Orange nie jest zainteresowany rozwiązaniem problemu.
Bezsilność.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzenie Neostrady podczas instalacji światłowodu Orange - mija tydzień bez internetu
Chyba niepotrzebnie stawiałeś diagnozę. Trzeba było ją zostawić dla siebie i zgłaszać po prostu awarię. Weź ten światłowód i już, bo szkoda nerwów.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »