Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Tragiczny internet 3 miesiąc


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 1
  • 0

Tragiczny internet 3 miesiąc

Witam. Nie wiem gdzie mam się zwrócić z taką sprawą, bo moje zgłoszenia już nic nie znaczą. Od 23 stycznia internet działa u mnie tragicznie. Mieszkam na wsi, 10km od miasta Lubin. Ogólnie od stycznia niektórzy mieszkańcy naszej wsi i okolicznych narzekają na słabo działający internet. Od 23 stycznia zgłaszam problem za pomocą formularza zgłoszeń przez internet, dzwoniłem także do orange w tej sprawie i generalnie od 23 stycznia mówią mi tak: rozbudowa sieci, technicy o tym wiedzą, ale nie możemy Panu podać konkretnego terminu. I tak ta sieć jest rozbudowywana lub nie jest, nawet tego nie wiem. Zaraz stuknie 3 pełny miesiąc od kiedy internet nie działa. Fakt faktem w nocy i rano działa, ale moja praca umożliwia mi korzystanie z internetu w godzinach popołudniowych oraz wieczornych. Wtedy internet działa na takim poziomie, że nie da się z niego korzystać. Moje zgłoszenia są kwalifikowane po jakimś czasie jako "Zrealizowane", i za każdym razem dzieje się to w takim samym schemacie. Nawet nie wiem czy orange się tym interesuje czy ma to gdzieś, a konsultanci nic nie moga powiedzieć, bo nic nie wiedzą. Mamy czekać na łaskę orangę, aż w kiedyś ktoś zauważy ten problem? Napisałem to tutaj, bo już nie wiem gdzie się z tym wszystkim zgłosić. Przez formularz internetowy i przez telefon nic nie da się załatwić w tej sprawie. Nikt nic nie wie, czekaj Pan może kiedyś naprawimy.

6 ODPOW. 6

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Tragiczny internet 3 miesiąc

A czego oczekujesz?
A) naprawy
B) rekompensaty finansowej
C) rozwiązania umowy bez kary

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 1
  • 0

Tragiczny internet 3 miesiąc

Naprawy. Za internet mogę płacić chociażby 100zł miesięcznie, byle działał jak należy. Bo 3 miesiące to już trochę przesada.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 15
  • 16
  • 0

Tragiczny internet 3 miesiąc

Zaraz dostaniesz odpowiedź z kajecika eksperta - "pisz do Skierniewic".

PS. Poproś aby do czasu naprawy dali Ci bezpłatny LTE no limit... albo zrywasz umowę. Wtedy sprawy nabiorą rozpędu.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Tragiczny internet 3 miesiąc

Wg mnie warto złożyć reklamację (a nie zgłoszenie techniczne). Jeśli będzie opcja, to może pójdzie szczebel wyżej.
Jednak sytuacja, którą opisujesz nazywana jest przez Orange przeciążeniem, a raczej naprawa jest czaso i kosztchłonna o ile nie ma czynników, które utrudniają sprawę.

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 1
  • 0

Tragiczny internet 3 miesiąc

Od 23 stycznia było zgłaszane masę usterek oraz reklamacji. Jedyne co mi mówią to to, że technicy rzekomo wiedzą o usterce, no ale jakaś tam rozbudowa sieci ma być czy jest a to trwa. No, ale to już 3 miesiące trwa i to Ja nie jestem osobą jedyną poszkodowaną. Inni mieszkańcy też mają problemy.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Tragiczny internet 3 miesiąc

To jeśli była reklamacja, to niestety musisz cierpliwie czekać. Naprawa przeciążeń trwa czasem długo.