- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tragiczne działanie internetu
Temat przeniesiony z Abonament do odpowiedniej kategorii + dodano etykiety - moderator Bartłomiej
Witam,
Czy ktoś może dać odpowiedź na najprostsze pytanie: za co płacę 119 zł skoro internet chodzi jak na telefonie w 3G albo i gorzej? Za taką kasę nie doczekałem się nawet interwencji ze strony operatora chociaż wciąż staram się założyć zgłoszenie to zostaję odesłany z odpowiedzią: "Twoje usługi działają poprawnie". To jakiś żart? Widzę że operator bardzo poważnie traktuje swoich klientów (w dodatku tych biznesowych). Powoli zaczynam się zastanawiać nad oficjalnym pismem do wyższych oddziałów z Warszawy. Czy ktoś miał taki sam problem i jak go rozwiązać? Z dnia na dzień wyrzucam kasę w błoto, gdyż przy tak działającym internecie nie mogę nawet pracować w biurze wykorzystując pulpit zdalny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tragiczne działanie internetu
Napisz chociaż jaki masz internet jakie parametry masz obecnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tragiczne działanie internetu
Mam pakiet Orange Love 2 numery, pakiet podstawowy TV i internet do 10 mega (tylko, że net chodzi jak 1 mega, a czasami gorzej). Ostatnio pojawił się serwisant i co zrobił: przywrócił router do ustawień fabrycznych (sam mogłem to zrobić). Internet działał jakieś 4 godziny bez problemowo tak jakbym chciał, a później znowu klapa.... Mam powoli tego dosyć.