Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Terminal światłowodowy rozlaczony

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 27
  • 0

Terminal światłowodowy rozlaczony

Witam. Mam problem z terminalem. Po przerwie w dostawie prądu terminal światłowodowy nie chce się włączyć. Urządzenie jest podłączone i jest pierwsza zielona kontrolka, reszta ani nie drgnie. Wszystko przed przerwą działało ok. Sprawdziłem połączenie kabli, wszystko ok. Resetowalem urządzenia i też nic. Sprzęt to funbox 2.0

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Terminal światłowodowy rozlaczony

@tomaszek99  to niestety ale w tym przypadku pozostaje czekać na wizytę technika i prawdopodobnie wymianę urządzenia/urządzeń. Daj znać jak będzie po wizycie fachowca.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

17 ODPOW. 17

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Terminal światłowodowy rozlaczony

@tomaszek99  skontaktuj się z infolinią, przeprowadzą diagnostykę ze swojej strony, być może muszą dokonać resetu/odnowienia uprawnień.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12923
  • 53103
  • 616

Terminal światłowodowy rozlaczony

@tomaszek99 zerknij czy nie pomyliłeś zasilaczy. Czy przy odłączaniu zabezpieczyłeś końcówki wtyczek? Czy sprawdziłeś docisk i prawidłowość ich wkładania do gniazd? Brak synchronizacji ONT z GPON. Linię masz zakończoną gniazdem optycznym? Zrób fotki, popatrzymy


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 27
  • 0

Terminal światłowodowy rozlaczony

Dzięki za odzew. Skontaktowałem się z infolinią i jest zgłoszona awaria. Co do odłączania itd. to tak jak napisałem - urwało prąd na około godzinę i tym urządzenie przestało poprawnie działać (tylko 1 kontrolka że podłączone do prądu), ja niczego nie odlaczalem tylko upewniłem się że wszystkie kable są w tym samym miejscu i wszystko było ok. Na konfiguracji funbox w przeglądarce od razu pokazało mi problem z terminalem światłowodowym więc w tym kierunku szedłem podczas rozmowy z osobą na infolinii.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12923
  • 53103
  • 616

Terminal światłowodowy rozlaczony

@tomaszek99 odłącza lesie ONT z zasilania? Może się zawiesił i restartu potrzebuje? 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 27
  • 0

Terminal światłowodowy rozlaczony

Jestem ciemny w tych tematach, wybaczcie. Jeżeli chodzi o resetowanie to robiłem to w terminalu jak i funboxie. Zostawię zdjęcie co jest na urządzeniach. I chcę jeszcze raz podkreślić że przed przerwą w dostawie prądu WSZYSTKO działało bezbłędnie. Gdy prąd powrócił jest tylko to co na zdjęciu.

 

IMG_20210714_210327.jpg

 

W każdym bądź razie zgłosiłem awarię i będę działać z osobami co się na tym znają. Z mojej strony obawiam się, że nic już lepiej nie kombinować i czekać na fachowców.

________________
* Scalenie wpisów oraz stawiono grafikę dodaną jako załącznik – moderator Kinga


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12923
  • 53103
  • 616

Terminal światłowodowy rozlaczony

@tomaszek99  terminal wygląda na uszkodzony. Przegrzany.Ma dobrą wentylację? Nie jest gdzieś schowany w kąt? Obudowa lekko spalona- tak nie powinno być, czeka Cię wymiana


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 27
  • 0

Terminal światłowodowy rozlaczony

Ogólnie taki kolor zrobił już się po około pół roku użytkowania i właśnie nic w tym nie przeszkadzało. Działało wszystko ok do wywalenia prądu. Nie śmierdzi spalenizną. I właśnie gość z infolinii też powiedział, że raczej wymiana w tym przypadku będzie konieczna.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Terminal światłowodowy rozlaczony

@tomaszek99   ten mniejszy biały odłączałeś od zasilania i podłączałeś ponownie? jeśli nie to spróbuj. Powinien być z tyłu (tam gdzie wchodzą przewody) przycisk resetu i też warto spróbować.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 27
  • 0

Terminal światłowodowy rozlaczony

Tak, próbowałem ale od strony gniazdka, nie urządzenia. Zostawiłem nawet na dobre kilka minut, ale niestety nic nie pomogło.