- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telia.net
chciałbym wiedzieć czy Orange zamierza nadal rozwiązać ten problem, jakiś czas temu ktoś z Orange pisał że będą podawali informacje na bieżąco, że chcą się komunikować z nami itd.
Czy są jakieś widoki na poprawę w najbliższej przyszłości, czy możemy założyć że ten probem nie będzie rozwiązany?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telia.net
@disareli, @Anonim ma rację - cały czas poprawiamy działanie Sieci. Zmienia się wiele i często i przez to jeszcze nie udało nam się znaleźć sposobu, aby Was na bieżąco informować jednocześnie nie spamując. To małe kroki, ale ciągle do przodu.
Dla przykładu - jakiś czas temu zgłaszaliście problemy z Twitchem, przyjrzeliśmy się im bliżej, sprawdziliśmy skąd pochodzą i wspólnie z właścicielem systemu znacznie poprawiliśmy działanie aplikacji.
Podobnie grający w LoLa - powinni mieć już bardzo dobrze.
Zauważyłeś u siebie problemy z jakimiś konkretnymi serwerami? Dasz znać z jakimi? Nasi technicy sprawdzili Twoje łącze i potwierdzili, że to nie wina konfiguracji sprzętu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telia.net
Od ładnie uśmiechającego się z obrazka pana wszyscy dowiedzieli się, że jest wszystko w porządku także niech sobie każdy sam wyciągnie wnioski. Trochę się tam pakiety gubią przecież to jest bez znaczenia to tylko wymysły upierdliwych klientów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telia.net
@Anonim wiemy że nie jest jeszcze dużo do poprawy. Cześć wymaga zmiany umów dla których nawet my nie jesteśmy bezpośrednim partnerem tylko grupa. Staramy się sygnalizować co i jak.
Dodatkowo uruchamiamy powoli możliwości testów bezpośrednio na Waszych łączach aby dokładnie zobaczyć gdzie leży taki problem. Chciałbym zaraz aby to był standard ale potrzebujemy jeszcze chwilę.
Wiem, że to wymaga dużo cierpliwości i zaufania. Wiem że nie wszystko poprawimy od razu ale staramy się wdrażać rozwiązania nie chwilowe ale docelowe (np. to co Artur wspomniał powyżej gdzie po prostu podpisaliśmy umowy na postawienie serwerów na naszej infrastrukturze).
Dodatkowo jesteśmy w trakcie wsparcia Was poprzez ekspertów od sieci bezpośrendio na forum.
Nie jest super i rozumiem Wasz brak cierpliwości ale musicie nam uwierzyć, że staramy się najbardziej jak możemy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telia.net
jaryn napisał(-a):
@Remi Teoria jest bardzo dobra tylko wdrażać.
Mieliśmy już parę takich przypadków do testów (gdzie własnie był problem z grami) także jak ktoś jest zainteresowany to info do moderatorów na Nasz Orange.
Na podstawie danych staramy się wtedy poprawiać i sprawdzać alternatywne rozwiązania.