środa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
środa
Witam!
Mam taki problem. Telefon stacjonarny podłączony do Funbox 3. Podczas gdy prowadzę rozmowę przez telefon osoba dzwoniąca w tym samym czasie na mój numer słyszy normalny sygnał a nie sygnał zajętości. Czy idzie gdzieś to ustawić w Funboxie aby mieć sygnał zajętej linii?
________________
* Przeniosłem z działu Modemy i routery – moderator Michał
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
3 ODPOW. 3
środa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
środa
dezaktywuj z poziomu aparatu telefonicznego
środa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
środa
Telefon VoIP brak sygnału zajętości linii
Na jednym mumerze VoIP można jednocześnie prowadzić trzy rozmowy, pewnie dlatego nie ma sygnału zajętości.
czwartek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
czwartek
Telefon VoIP brak sygnału zajętości linii
@kokosz86 powinno Ci pipkać w słuchawcie że masz połączenie oczekujące. Wtedy możesz zawiesić rozmowę i odebrać drugą. Ale można to zmienić na tradycyjne tylko nie wiem czy z poziomu operatora czy Twojego.