- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Swiatłowód 600 MB - było !
Witam,
od kilku dni mam problem z interenetem. Chwaliłem sobie 600 mb ale cóż czasy się zmieniły i łączę już nie takie z moich 600/60 Mb zostało 8 Mb. TRoche mało ! Dlaczego ?
Będą jakieś rekompensaty ? Czy to już czas zerwać umowe przez nie wywiązywanie się z niej ? Jak długo to potrwa ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Swiatłowód 600 MB - było !
StaszekP napisał(-a):Witam,
od kilku dni mam problem z interenetem. Chwaliłem sobie 600 mb ale cóż czasy się zmieniły i łączę już nie takie z moich 600/60 Mb zostało 8 Mb. TRoche mało ! Dlaczego ?
Będą jakieś rekompensaty ? Czy to już czas zerwać umowe przez nie wywiązywanie się z niej ? Jak długo to potrwa ?
@StaszekP rozumiem, że zgłaszałeś do BOK i masz jednoznaczną informację że Orange nie jest w stanie zapewnić Ci takich parametrów. Jeżeli tak, to możesz w trybie reklamacji zrezygnować. Jeżeli to problem przejściowy, to oczywiście występowałbym o rekompensatę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Swiatłowód 600 MB - było !
Przydałyby się jakieś test speed ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Swiatłowód 600 MB - było !
@StaszekP Kwestia rekompensat może wymagać udokumentowania problemów z łączem. Dlatego powtarzam, najpierw zgłoszenie, czekanie na naprawę... i tu dopiero "czas biegnie" od zgłoszenia, do przywrócenia deklarowanej w umowie prędkości... pod warunkiem, że faktycznie wystąpiły one z przyczyn leżących po stronie Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Swiatłowód 600 MB - było !
Rekompensaty będą jeśli zgłosisz w sposób odpowiedni sprawę do BOK. Nic samo nie przyjdzie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Swiatłowód 600 MB - było !
Witam.
Umowe zawsze mozesz zerwać, więc czy na to czas, to musisz sobie sam odpowiedzieć.
Na pewno jest czas na przeczytanie umowy. Poszukaj tam informacji o minimalnej przepływnosci gwarantowanej przez Orange. I wiesz co? Nie znajdziesz tam takiej informacji. Orange nie gwarantuje przepływności. Niemniej jednak zgłaszaj to i męcz ich, powinni zareagować i to poprawić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Swiatłowód 600 MB - było !
To dziwna ta umowa, bo w mojej na światło 100Mbps jest zapis o minimalnej prędkości 30/3Mbps
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Swiatłowód 600 MB - było !
Witam
Wtrące się w temat. Będąc na neostradzie do 80Mb/s, prędkość miałem momentami nawet do 140-160Mb/s w godzinach wieczornych, w dzień ok 60-70Mb/s. Po przejściu na światłówód w opcji do 100Mb/s prędkość ta nie szaleje, max do 35-45Mb/s. Speedtest ze strony Orange niestety nie działa, a speedtestpl daje właśnie takie odczyty. Czy jest sens męczyć techników i centralę? Znając życie będą rozkładać ręce i odsyłać między sobą. Już i tak mają mnie pewnie dosyć 🙂 Dodam że neostradę miałem z telewizją satelitarną, więc tv nie obciążało mojego łącza. Teraz pewnie jest inaczej. Napchali wszystko na jednym modzie i trzeba było by zapodać sobie z 300mega żeby osiągi były lepsze, choć u mojego znajowego z 300Mb/s samego neta bez tv wysysa tylko ok 40Mb/s.