- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sweet.tv tnie.
Witam. Co ustawic w modemie zebymi Sweet.tv sie nie zacinalo? Pisalem do nich i problem jest z moim dostawca. Orange światłowód, modem F6.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sweet.tv tnie.
@Jurgen1 Ten serwis ma małe wymagania, co do streamu materiałów w HD (minimum 3 mbps). Korzystasz z WiFi czy kablowo? Jeśli z WiFi, na jakiej częstotliwości? Przy 2,4 GHz - proszę sprawdź apką "WiFi Analyzer" czy Twoja sieć nie jest oblężona, co powoduje spowolnienia i ścinki. Jeśli tak nie jest - zaktualizuj aplikację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sweet.tv tnie.
Wifi. 2,4. Nie jest obciążona bo speedtestem z serwer auto mam full a jak łącze sie z ich serwerem to praktycznie zero.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sweet.tv tnie.
@Jurgen1 zaktualizuj apkę. Ewentualnie przełącz na kolejny kanał i wróć do tego, który przycinał - problem ustąpi. Cóż... aplikacje mobilne czy na smart tv nie zawsze działają jak należy i mogą zawierać błąd.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sweet.tv tnie.
Próbowałem wszystkich oocji typu reinstalavje itp. Pisalem do nich i mi odpisali jak nizej....
Dzień dobry, odnotowaliśmy zgłoszenie dotyczące problemu, który wystąpił podczas korzystania z naszej aplikacji.
Nasza diagnostyka wykazała, że problem jest związany z połączeniem internetowym Pana dostawcy usług internetowych (Problem z dostawcą Internetu). Nasz serwer i aplikacja działają stabilnie, ale użytkownicy Pana dostawcy Internetu mogą napotkać trudności.
Postaramy się rozwiązać ten problem po naszej stronie i poprawić przepustowość ruchu między Pana dostawcą usług internetowych a naszym serwerem. Jednakże, jeśli może Pan skontaktować się z pomocą techniczną swojego dostawcy usług internetowych i poinformować go o problemie, znacznie przyspieszy to proces jego rozwiązania.
Aby mieć pewność, że problem dotyczy Pana dostawcy usług internetowych, zalecamy przeprowadzenie testu zarówno za pośrednictwem domowej sieci Wi-Fi, jak i Internetu mobilnego (po wcześniejszym rozłączeniu sieci Wi-Fi) i porównanie wyników.
Jako podziękowanie za pomoc w rozwiązaniu tego problemu udostępnimy Państwu kod promocyjny, który umożliwi aktywację dowolnej premiery filmowej w naszym serwisie! 😃
Aby poprawnie sprawdzić prędkość połączenia z naszym serwerem:
1. Przejdź do speedtest.net (Speedtest firmy Ookla).
2. Pod przyciskiem „GO” kliknij „Change server-Zmień serwer” (jeśli ta funkcja jest niedostępna, wybierz „Computer version-Wersja komputerowa” w ustawieniach przeglądarki).
3. Wyszukaj „SWEET” i wybierz serwer SWEET.TV Warsaw.
4. Wybierz typ połączenia „Single-Pojedyncze”.
5. Naciśnij “Start”.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sweet.tv tnie.
@Jurgen1 co za typ odpisywał na takie zapytanie? Ewidentnie mają jakiś błąd w aplikacji, bo np. ja ze sweet korzystam w routerze mobilnym z każdej sieci i w każdej sieci występuje losowo wspomniany przez Ciebie problem. To nie jest kłopot z dostawcą internetowym.
Wystarczy 2x przełączyć wybrany - zacięty kanał tv i kłopot zniknie. Należy czekać na poprawkę do aplikacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sweet.tv tnie.
Ja mam ping do tego warszawskiego serwera Sweet prawie 150, więc tutaj ewidentnie jest coś nie tak na linii Orange <-> Sweet.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sweet.tv tnie.
@f00ku55 problem dotyczy Sweet, nie operatora.
Ja się nie dziwie, bo walczą o klienta streamingu tv. Pamiętaj, że firma wywodzi się ze Słowacji (Bratysława), więc jeśli faktycznie ruch idzie poprzez ich serwery to opóźnienie będzie w tej sytuacji zrozumiałe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sweet.tv tnie.
Winę ponosi albo Orange, albo Sweet, innej opcji nie ma 😉 Jeżeli serwer jest w Warszawie to powinienem mieć do niego ping 1, a nie 150.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sweet.tv tnie.
@f00ku55 tłumaczę, że to sweet ma kłopot. Testowałem apkę na wszystkich 4 sieciach z routera mobilnego. Te zamrożenie występuje na każdym operatorze. Pomaga ponowne 2x przełączenie na inny, a potem żądany kanał, który przed chwilą się zamroził.
Pamiętajmy, że dostawca streamingowy ma różne promocje i pozwala wypróbować serwis praktycznie bez opłat - nie powinno dziwić co dzięki temu się dzieje - po prostu zatyka się w różnych momentach.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »