Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Spadek prędkości

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 54
  • 4
  • 0

Spadek prędkości

Oczywiście mają do 80 ale mają 65 ale u nich prędkość nie spadła i jesteśmy podpięci do tej samej centrali 

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Spadek prędkości

Tak może ze gdzieś u ciebie jest uszkodzony kawałek kabla i takie są kwiatki ale technicy maja to gdzieś przykro mi się o tym pisze bo kiedyś to przerabiałem. Pozostawię to bez słów Emotikon: Smutny

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 28932
  • 20585
  • 1256

Spadek prędkości

Technicy nie mają gdzieś, tylko mają budżet na naprawy. A póki usługa jest w widełkach to nie ma co liczyć. Tak samo idziesz do piekarni i kupujesz chleb. Nie reklamujesz go po 3 dniach że jest nieświeży. Teraz Orange inwestuje większość kasy w światłowody.
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Spadek prędkości

@Adam1971  Taką sprawę to trzeba załatwiać bezpośrednio z technikami, pisanie na forum czy do innych instytucji jest tylko marnowaniem energii. 

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 54
  • 4
  • 0

Spadek prędkości

A co tu poradzą technicy jeśli wyjdzie że linia jest do wymiany a orange ma to gdzieś co wy z tymi widełkami chyba nie jest normalne jak prędkość w ciągu roku spada z 80 do niecałych 30 to jest 50 MB prawie 2/3 prędkości i inwestują w światłowody tylko że mniejsze miejscowości omijają szerokim łukiem a tu jest z 80 osób może to mało ale za to klienci którzy płacą im kasę 

Ale ja nie o tym dzisiaj dowidziałem się że u siostry i sąsiadów też ciągle rwie internet i chodzi mulasta więc problem nie tkwi tylko u mnie mieli naprawić w ciągu 4 dni ale przesunęli do przyszłego czwartku w związku z koniecznością wykonania dodatkowych czynności naprawczych to  znaczy że można olać klienta indywidualnego i niech sobie czeka czekam tylko do końca umowy i podziękuje im za współprace tym bardziej że prywatny dostawca internetu ciągnie w naszą stronę  światłowód a z opinii znajomych wiem że nie olewają klienta w razie awarii 

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Spadek prędkości

A mam pytanie, czy technicy ciebie kiedyś odwiedzili, w domu jak zgłaszałeś niestabilne połączenie ? Pomijam fakt, że spada ci prędkość Internetu. Jeszcze jedno to za co się płaci, te słynę, utrzymanie łączą ? Dlaczego można obniżać dla światłowodu a dla ADSL/VDS: nie ?

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 28932
  • 20585
  • 1256

Spadek prędkości

Utrzymanie łącza płaci się za gotowość do oferowania usług i tylko w sytuacji braku telefonu analogowego. W nowych promocjach to już tylko 10 zł w Orange, na BSA bywa już i za darmo. W tej opłacie nie ma gwarancji konkretnych parametrów usługi.
Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 54
  • 4
  • 0

Spadek prędkości

Tak odwiedzali mnie w domu i po spadku prędkości rozkładali ręce i standardowa gadka że lepiej nie będzie bo jest podpięte więcej osób pod centrale więc sami sobie odpowiedzieli za słaba centrala zaczyna niedomagać ale orange ma to gdzieś bo już kilka razy zgłaszałem 

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 28932
  • 20585
  • 1256

Spadek prędkości

Usługę masz świadczoną zgodnie z umową. Przynajmniej screeny które pokazujesz świadczą o tym że usługa mieści się w widełkach.
Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 54
  • 4
  • 0

Spadek prędkości

A przy tej prędkości 30 MB ciągłe zrywanie też jest zgodne z umową zapomniałem dodać o tym zrywaniu