- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości synchronizacji i brak wzrostu SNR MARGIN
Zaraz to zrobię
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości synchronizacji i brak wzrostu SNR MARGIN
Zrobione, ale chyba niewiele to dało
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości synchronizacji i brak wzrostu SNR MARGIN
Więcej możesz zrobić przez BOK jak reset linii ale pamiętaj że masz wszystko zgodnie z umową
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości synchronizacji i brak wzrostu SNR MARGIN
Poobserwuję co będzie dalej i spróbuję podmienić router i wiem że mam wszystko zgodne z umową.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości synchronizacji i brak wzrostu SNR MARGIN
Ping to jest ok.30ms. jak przypuszczam coś jest z linią. Mało tej prędkości powinno być trochę więcej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości synchronizacji i brak wzrostu SNR MARGIN
@Anonim prędkość powinna być dużo większa przez 1,5 roku nie miałem problemów z prędkością bo wcześniej to się cuda działy ale po wielokrotnych zgłoszeniach i telefonie od dyspozytora firmy Eltel skończyło się i było w najlepszym porządku.Linia ciąneła 12448 down i 1200 up przy marginie powyżej 6 db w każdą stronę.Wszystkie złącza w domu sprawdziłem, instalacja świeża 2 lata temu cała wymieniana(właśnie jak się te cuda działy).Dzisiaj linia już wygląda tak.Kolega ma w domu jakiegoś pentagrama co może mi na kilka dni pożyczyć.Masz może jakieś propozycje co to może być ? Jak ostatnio coś takiego miałem to po jakimś czasie linia padła całkowicie że nawet tłumienie skakało z 36 na 45 db.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości synchronizacji i brak wzrostu SNR MARGIN
Dół tabelki to jak wygląda? Tam widać błędy. Niema marginesu SNR i on nie wzrasta to i prędkości nie będzie większej. Wątpię, że na innym routerze będzie inaczej. Ten problem trzeba rozwiązać z technikiem. Musi margines wzrosnąć inaczej nic się nie zmieni. Trzeba badać linię po kawałku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości synchronizacji i brak wzrostu SNR MARGIN
Błędów niewiele ale moim zdaniem na takiej linii nie powinno być przy takiej prędkości.Co zauważyłem właśnie teraz to Margin skacze np z 7.8 do 8.3.Ale jak tu reklamować usługę skoro wszystko działa zgodnie z umową i nie zrywa połączenia?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości synchronizacji i brak wzrostu SNR MARGIN
@karol55Nie wiem ile w tym prawdy ale możesz odłączyć kabel od Internetu i wyłączyć zasilanie od routera na 10/15 min to powinien się zresetować port.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości synchronizacji i brak wzrostu SNR MARGIN
Dzięki za radę zrobię tak jutro.