- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkośći po przedłużeniu umowy
@mannix przycięte pasmo nie wiadomo jak to na mierniku wygląda
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkośći po przedłużeniu umowy
@Anonim: weź powiedz technikowi z Orange, że masz przycięte pasmo, to popuka się w głowę, podobnie jest z infolinią. Takie stwierdzenie nie ma żadnego pokrycia w ich odpowiedziach... Ja już sam nie wiem, jak rozmawiać z Orange, bo takie spadki prędkości przszły z dnia na dzień. A walka z infolinią i tym szczytem niekompetencji, jest jak walka z wiatrakami. I jedyne co chyba może pomóc w takich sytuacjach, to po prostu wypowiedzenie umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkośći po przedłużeniu umowy
mannix napisał(-a):@jaryn: weź powiedz technikowi z Orange, że masz przycięte pasmo, to popuka się w głowę, podobnie jest z infolinią. Takie stwierdzenie nie ma żadnego pokrycia w ich odpowiedziach... Ja już sam nie wiem, jak rozmawiać z Orange, bo takie spadki prędkości przszły z dnia na dzień. A walka z infolinią i tym szczytem niekompetencji, jest jak walka z wiatrakami. I jedyne co chyba może pomóc w takich sytuacjach, to po prostu wypowiedzenie umowy.
A to są technicy z Orange u mnie jest TPTeltech. Ja też mam zgłoszenie od 19 kwietnia otwarte i sobie chyba takie będzie do końca umowy. Dzwonienie nic nie pomaga nawet mi się już odechciało, tylko proszę o drobną zmianę na porcie.
Wracając do problemu tak nagle się obcięło? W mierku byłoby widać ile jest pasma dostępnego to samo zobaczyć jak jest bez linii w szafie. Przecież to zupełnie nie przeszkadza oni Orange oni technikowi, że klient ma mniejszą prędkość synchronizacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkośći po przedłużeniu umowy
Miałem na myśli podwykonawcę Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkośći po przedłużeniu umowy
Mała aktualizacja :
Problem dalej istnieje, pomimo zakonczonego statusu zgloszenia internetu w pelnej predkości dalej brak, próbowałem innych ustawień routera, restartu, kabli, dalej nic. Dziwne dla mnie jest że upload jest na poziomie 1mb (85-90) co widze głownie w grach online pingi z 60-70 na 35-50,ale pobieranie dalej na poziomie 10mb. Zauważyłem też że mam problemy z wejściem na swoje konto orange, "wystąpił bląd 500 " niewiem czy to ma związek z przejściem na nową umowę ale widze też że w "podsumowaniu" dalej moja opcja neo to 1-10mb z datą na następne dwa lata,niewiem czy akurat tu coś powinno się zmienić. Jutro mija 10 dni od "stablizacji" więc będzie kolejny telefon. Dodam że w routerze synchronizacja cały czas się trzyma jak w pierwszym poscie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkośći po przedłużeniu umowy
@robert1989pl Wykonaj jeszcze to i pokaż test speed
W polu wyszukiwania na pasku zadań wpisz ciąg Wiersz polecenia, naciśnij i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy) pozycję Wiersz polecenia, a następnie wybierz polecenie Uruchom jako administrator > Tak.
W wierszu polecenia uruchom następujące polecenia we wskazanej kolejności, a następnie sprawdź, czy problem z połączeniem został rozwiązany:
Wpisz ciąg netsh winsock reset i naciśnij klawisz Enter.
Wpisz ciąg netsh int ip reset i naciśnij klawisz Enter.
Wpisz ciąg ipconfig /release i naciśnij klawisz Enter.
Wpisz ciąg ipconfig /renew i naciśnij klawisz Enter.
Wpisz ciąg ipconfig /flushdns i naciśnij klawisz Enter.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkośći po przedłużeniu umowy
stabilizacja nie obcina transferu coś w systemie jest źle.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkośći po przedłużeniu umowy
http://beta.speedtest.net/result/6413417864
Bez zmian. Jak to może być problem w systemie skoro było dobrze? a nic nie zmieniałem tylko czekam aż coś się poprawi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkośći po przedłużeniu umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkośći po przedłużeniu umowy
Zrobiłem pare testów,i na każdym podobny wynik. Wrzucam jeszcze raz jak wygląda router,ponieważ po tym zabiegu jest jakby lepiej.