- « Poprzedni
- Następny »
03-12-2019
15:29
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
03-12-2019
15:29
Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange
@april7vCzy złożyłeś zamówienie na usługę? Jeśli tak to jaki jest podany powód braku uruchomienia usługi?
03-12-2019
15:40
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
03-12-2019
15:40
Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange
Tak,jak wcześniej napisałem.Światłowód jest tylko w skrzynce orange w piwnicy..nie ma rozprowadzaenia w pionach.Mozemy korzystać w piwnicy z Internetu.. dowcipnie powiedział nam Pan monter.
03-12-2019
16:53
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
03-12-2019
16:53
Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange
@april7v Czy monter, który u Ciebie był, był wynikiem złożonego zamówienia na światłowód?
03-12-2019
18:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
03-12-2019
18:45
Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange
Tak.Pierwszy monter kazał nam uwolnić kabel UPC,a drugi powiedzial;że nie mamy światłowodów w pionie-po prostu nie jest doprowadzony na klatkę schodową.
- « Poprzedni
- Następny »