Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rozłączenie kilka razy dziennie.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 12
  • 0

Rozłączenie kilka razy dziennie.

Otóż co chwile rozłącza internet, średnio co 30m i internet nie wracał chyba że zresetowało się router. Zmieniłem router z funbox 2.0 na DSL-AC68U i teraz wywala kilka razy dziennie, jest duża poprawa, dodatkowo jest 6 razy szybszy. Jednakże dalej go wywala, czasami po 2 godzinach, czasami po 6, ale jednak. Osoba na infolini raz tylko powiedziała ze mieli cos nawalone w skrzynce u nich, cytuje "ktoś źle miał podpiete kable". Poprawiło bo wcześniej wywalało co 5m. Jednakże nic dalej nie zrobił. Jakiś pomysł co zrobić?

Jeśli nic się z tym nie da zrobić to anuluje umowę. Na poradę rzecznika konsumenta prowadzę dziennik kiedy wyrzuca internet i na jak długo.  

23-09-10.png23-09-21.png23-13-27.png

________________
* Zakryto dane prywatne oraz przeniesiono z działu Modemy i routery – moderator Kinga

3 ODPOW. 3

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14450
  • 59367
  • 722

Rozłączenie kilka razy dziennie.

@chives  na screenach masz raz ustawione ADSL, a drugi VDSL 

Jaka to opcja uslugi? Zgłoś na czacie i zrzuć parametry liniowe. Tłumienie ( attenuation ) i SNR oraz błędy CRC


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 12
  • 0

Rozłączenie kilka razy dziennie.

Zły screen dałem. Zazwyczaj mam albo g.dmt albo auto sync up (który łączy się z g.dmt) jednakże jak testowałem inne opcje to na vdsl2 działa tak samo, pomimo braku ustawień na trybie vdsl2 i łączy się normalnie nawet po kilkukrotnym resetowaniu. Statystki w 3 screenie.

 

Dodatkowo w logach jest masa błędów: HTB: quantum of class 20009 is big. Consider r2q change.

00-06-48.png00-06-56.png00-13-43.png


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14450
  • 59367
  • 722

Rozłączenie kilka razy dziennie.

@chives  sądząc po tłumieniu masz ADSL  do 10Mb/sek.

Ja bym podłączając modem defaultowy czyli FB2 doprowadził łącze I usługę do porządku 

Najważniejsze,e, aby nie zrywało połączenia,  później dopiero  eksperymentuj z innym modemem, który jest z tego co widzę niezły 

Zgłoś to na czacie I niech naprawią