- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Router nie łączy się z siecią
Witam, Orange chyba coś aktualizuje bo nic nie działa, żadna forma kontaktu więc stwierdziłem, że z problemem po prostu udam się tutaj. Mianowicie, router około godziny 11:00 rozłączył się z internetem, czasem się tak dzieje (chyba łapie nowe IP), problem w tym, że nie podłączył się on ponownie do sieci a na komputerze pojawił się komunikat z prośbą o ponowne wprowadzenie danych logowania w routerze. Wykonałem wszystko według zaleceń, wpisałem Login/hasło neostrady a internetu nadal nie ma, pytanie brzmi: Czy jest to jakiś odgórny problem czy po prostu to u mnie coś nawaliło? Pozdrawiam!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Router nie łączy się z siecią
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Router nie łączy się z siecią
Dziękuję za szybką odpowiedź!
To tak, router: Funbox 2.0 5350 od Sagemcom
Diody: Zasilanie zielone, DSL zielone, WAN nic, Internet mruga na czerwono, Telefon nic
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Router nie łączy się z siecią
Nie wiem czy w ramach prac modernizacyjnych nie działa również system od autoryzacji.
Co mogę zaproponować to skorzystanie z opcji Plug&Play (choć nie daję gwarancji że zadziała w trakcie prac). Musisz resetować router do ustawień fabrycznych i odczekać od 5 do 10 minut - normalnie powinien załadować dane automatycznie sam.
Ew. może spróbuj przez IVR uzyskać nowe hasło do neo, ale nie wiem czy się uda.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Router nie łączy się z siecią
Z tym resetowaniem do ustawień fabrycznych to trochę się boję, że router jednak sam nie załaduje danych i będzie trzeba wzywać techników. Ogólnie to jakaś dziwna akcja, że ja jako jedyny mam problem z połączeniem się z siecią. Co do hasła to w sumie z logicznego punktu widzenia do tej pory działało i nagle przestało? Niemożliwe raczej. Ty Piotrek łączysz się bez problemu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Router nie łączy się z siecią
To może inaczej: spisz sobie obecne dane. A wpisz rejestracyjne: login: rejestracja@neostrada.pl, hasło: rejestracja.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Router nie łączy się z siecią
Tak zrobiłem, po 12minutach z komunikatem 'Trwa uwierzytelnianie' zostałem wylogowany z panelu admina, poza tym nic się nie zmieniło, nadal mruga czerwona dioda Internetu. Chyba serio wywalilo system uwierzytelniania, bardzo słabo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Router nie łączy się z siecią
@Piotrekk85 po zresetowaniu sam się nie zaloguje musi podać potem dane logowania . jak już 🙂 taka mała uwaga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Router nie łączy się z siecią
@Citi2017, dane posiadam ale nic to nie pomaga. Poza tym, jaka powinna być reakcja routera na wpisanie danych rejestracyjnych?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Router nie łączy się z siecią
no powiano pisać połączono ale jak Piotrek mówił może są prace jakieś . zadzwoń na bok Orange 510100100 i dowiedz się co się dzieje
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »