Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rejestracja


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 0

Rejestracja

Dobry wieczór. Posiadam modem FunBox 2.0 i internet światłowód. Problem polega na tym, że muszę zarejestrować usługę Neostrada, jednak po wypełnieniu na stronie numeru umowy i loginu Neostrady, wyskakuje błąd [EAI_getSAP_error_]. Jestem obecnie bez internetu, a konieczne jest wykonanie tej rejestracji do korzystania z internetu. Czy wie ktoś co z tym zrobić, na czym polega problem?
Pozdrawiam
5 ODPOW. 5
Anonim

Nie dotyczy

Rejestracja

Spróbuj zmienić przeglądarkę, to czasem pomaga. Kiedy podpisywałeś umowę - być może jeszcze musisz chwilę poczekać aż się wszystko "zgra" na centrali, to też czasem chwilę trwa. Zapoznaj się też z tym artykułem: http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2004547/4105314142.pdf Jeśłi to nie pomoże to zostanie Ci tylko chyba kontakt z BOK. Pozdrawiam.

EDIT: http://www.orange.pl/kid,4004241979,id,4004415215,title,Jak-zarejestrowac-Neostrade,helparticle.html...


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Rejestracja

Zrestartuj Funboxa, wyczyść ciasteczka w przegladarce(według mnie najmniej problemów robi Chrome) i próbuj dalej. Pamiętaj o dokładnym wpisaniu danych w pola w panelu rejestracyjnym. Jak poprawnie zarejestrować usługę, podał Ci @Anonim. Ten błąd pojawia się bardzo często podczas próby rejestracji i spowodowany jest modernizacją systemu, dużą ilością zamówień lub po prostu Twoje zlecenie nie jest jeszcze zrealizowane, czytaj/wprowadzone do systemu. Próbuj do skutku. Jeżeli bedziesz miał jakiekolwiek obawy, zadzwoń do BOK 510100100. Tutaj ze wględu na zakaz podawania danych poufnych, nikt Ci nic więcej nie doradzi.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 0

Rejestracja

Umowa została podpisana przez moją matkę w czwartek, albo piątek. Panowie zainstalowali modem w sobotę.

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Rejestracja

Dziwnym jest dla mnie że monterzy nie uruchomili usługi. U mnie jaka kolwiek usługa, podczas montażu była uruchamiana przez technika. Być może u Ciebie, tak jak opisałem w poprzednim moim wpisie, usługa nie jest jescze aktywowana. Dopisanie usługi zajmuje trochę czasu. Nie kiedy jest to od ręki, a nieraz kilka dni, zależnie od ilości zgłoszeń.Jeśli nadal masz wątpliwoci, proponuję kontakt z BOK. Cierpliwości. 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 0

Rejestracja

Problem rozwiązany. Musiałem do nich przedzwonić i Pani wykonała rejestrację z ich poziomu, podała mi hasło i wszystko działa. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.