Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przeniesienie geograficzne - technik nie pojawił się i nie ma żadnego kontaktu

ROZWIĄZANE

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

Przeniesienie geograficzne - technik nie pojawił się i nie ma żadnego kontaktu

Witam,

15 listopada złożyłem wniosek o przeniesienie geograficzne usług stacjonarnych (internet i telewizja)Technik miał pojawić się 22 listopada ale się nie pojawił. Z potwierdzeniem przybycia dzwonili jeszcze 15 listopada ale powiedzieli że mają problem z rezerwacją i oddzwonią. 16 listopada zadzwonili ponownie, z tym że nie zdążyłem odebrać. Na ten numer nie mogę oddzwonić ponieważ od razu słyszę komunikat że o stanie realizacji zgłoszenia mogę dowiedzieć się na infolinii swojego operatora. Od 22 listopada po tym jak technik nie przyszedł dzwonię na infolinię z prośbą o ponowny kontakt, ale mimo iż operatorzy twierdzą że technicy na pewno się odezwą, jest cisza. Nic nie dają ponaglenia. Na pobranej aplikacji przez chat umówiłem wizytę na 29 listopada, myśląc że ktoś się w końcu odezwie ale również jest cisza. Jedna Pani napisała że wysłała informację do koordynatora techników i monit drugiego stopnia no ale żadnego telefonu nie otrzymałem. W salonie powiedzieli że od 17 listopada zgłoszenie jest 'zaparkowane' ale nie wiadomo z jakiego powodu i że mam czekać na kontakt. Cała sytuacja mnie irytuje bo nie wiem nic, internetu brak, a przecież zgłoszenie miało być zrealizowane tydzień temu. Nie mam pojęcia co dalej robić i proszę o pomoc

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12923
  • 53103
  • 616

Przeniesienie geograficzne - technik nie pojawił się i nie ma żadnego kontaktu

@Mikolaj4Cóż, niewiele masz możliwości. Męcz telefonami. może w najbliższym salonie ktoś kompetentny pomoże, bo oni mają czasem kontakt z firmami wykonującymi instalacje...

Pismo reklamujące działanie służb technicznych (spokojne i konkretne) na adres w Skierniewicach

Orange Polska S.A.

ul Jagiellońska 34,

96-100 Skierniewice

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12923
  • 53103
  • 616

Przeniesienie geograficzne - technik nie pojawił się i nie ma żadnego kontaktu

@Mikolaj4Cóż, niewiele masz możliwości. Męcz telefonami. może w najbliższym salonie ktoś kompetentny pomoże, bo oni mają czasem kontakt z firmami wykonującymi instalacje...

Pismo reklamujące działanie służb technicznych (spokojne i konkretne) na adres w Skierniewicach

Orange Polska S.A.

ul Jagiellońska 34,

96-100 Skierniewice


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 2506
  • 9006
  • 45

Przeniesienie geograficzne - technik nie pojawił się i nie ma żadnego kontaktu

@agat13 nam Orange powinien chyba płacić za pisanie na tym forum 😊 

@Mikolaj4 rozumiem że przenosisz usługi pod inny adres? Moja rada: czekać, czekać i jeszcze raz czekać jak u lekarza. Tak to wygląda wszędzie i nie jesteś odosobnionym przypadkiem. Może do Wigilii zrobią. 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Przeniesienie geograficzne - technik nie pojawił się i nie ma żadnego kontaktu


@mardernapisał(-a)

@agat13 nam Orange powinien chyba płacić za pisanie na tym forum 😊 


😂🤣dobre...😁