Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problemy z zawarciem nowej umowy.

ROZWIĄZANE

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 32
  • 0

Problemy z zawarciem nowej umowy.

Witam,

rozwiązałem umowę na pakiet Love w salonie. Miałem nadzieję, że uda mi się dostać umowę na sam internet. Niestety okazało się, że to nie jest prosta sprawa, bo muszę czekać na zakończenie umowy. Możecie doradzić jak rozwiązać ten problem.

umowa wygasa 01.05.2024r.

Pozdrawiam

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12980
  • 53284
  • 619

Problemy z zawarciem nowej umowy.

@DromandusTo teraz jesteś mądrzejszy, bo według mojego guru z salonu już teraz możesz złożyć wniosek o przedłużenie umowy w formie jaka Ci odpowiada w ramach utrzymania usług przez operatora.

Może to być np pakiet Internet+ usługa mobilna (2 usługi) i wtedy tylko zwracasz dekoder i nie ma konieczności nawet wymiany modemu...

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

9 ODPOW. 9

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12980
  • 53284
  • 619

Problemy z zawarciem nowej umowy.

@DromandusPospieszyłeś się..

Po rozwiązaniu umowy z terminem majowym niestety nie zostaną obecnie zwolnione zasoby sieciowe. Dopiero w momencie wygaśnięcia starej umowy można wnioskować o nowy dostęp. Trzeba było zostawić jak było z informacją o zmianie pakietu po zakończeniu. Wtedy nowa umowa by obowiązywała od zakończenia starej. Byłoby to wykonane płynnie...a tak, trudna sprawa.

Może na inną osobę w lokalu spróbuj zamówić równolegle usługę? Zależy to już od zasobów w budynku, ale może się udać

 


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 32
  • 0

Problemy z zawarciem nowej umowy.

Tak mnie poinformowano w salonie. Podobno pakiet love nie można zmieniać - zmiana pakietu, nie mogą rozbijać usług, dlatego wypowiedziałem całość. Ogólnie to jestem bardzo zdziwiony bo każdy mówi co innego. Na infolinii i nawet dział reklamacji już mi oferował usługę sam internet, dopiero bo pytaniach zmieniają zdanie.

Dziwi mnie, że nie idzie tego załatwić płynnie. Jakbym nie mógł wnioskować o nową umowę od danej daty. Przecież i tak łączy się to ze zmianą sprzętu.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12980
  • 53284
  • 619

Problemy z zawarciem nowej umowy.

@DromandusUmowa na pakiet trwa do momentu jej zakończenia i to co dalej zdecydujesz, to operator powinien zrealizować. Jeśli nie chcesz kontynuować takiej usługi, powinien zaoferować inną zgodnie z Twoimi oczekiwaniami, więc dziwi takie podejście do tematu... Druga wersja, to zerwanie z karą umowną w terminie, który Tobie odpowiada i założenie innej opcji usługi.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 32
  • 0

Problemy z zawarciem nowej umowy.

Z takim założeniem poszedłem do salonu. Niestety tak jak napisałeś nastąpiło dziwne podejście do tematu. Wszystkim tłumaczone było, że to pakiet Love i to całość etc. i z niego nie można stworzyć osobnej usługi jak sam internet. Z salonu wyszedłem głupszy niż byłem. 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12980
  • 53284
  • 619

Problemy z zawarciem nowej umowy.

@DromandusTo teraz jesteś mądrzejszy, bo według mojego guru z salonu już teraz możesz złożyć wniosek o przedłużenie umowy w formie jaka Ci odpowiada w ramach utrzymania usług przez operatora.

Może to być np pakiet Internet+ usługa mobilna (2 usługi) i wtedy tylko zwracasz dekoder i nie ma konieczności nawet wymiany modemu...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Problemy z zawarciem nowej umowy.

Problem jest taki, że doradcy w salonach mają różne uprawnienia. Nie każdy może rozmigrować usługi z love

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 32
  • 0

Problemy z zawarciem nowej umowy.

to w takim razie brakuje takiej informacji.

Pozdrawiam


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2023
  • 5470
  • 184

Problemy z zawarciem nowej umowy.


@Piotrekk85napisał(-a)
Problem jest taki, że doradcy w salonach mają różne uprawnienia. Nie każdy może rozmigrować usługi z love

Każdy może, są od tego procedury.

Tu po prostu chodzi o prowizję dla sprzedawcy i dla tego tak robią.

@Dromandus 

Jak najbardziej możesz rozbić pakiet pozostawiając sam internet, jest to możliwe do wykonania w każdym salonie. Przy takim rozbiciu  nie płacisz np. opłaty aktywacyjnej. A przy nowym włączeniu już będzie.

Więc wycofaj rezygnację i opisz sytuację na papierze o braku chęci wykonania przez salon i albo zanieś do salonu w formie reklamacji lub wyślij na adres korespondencyjny.

PS. Mówimy tu o Love na FTTH lub xDSL. (nie LTE)

 


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 32
  • 0

Problemy z zawarciem nowej umowy.

Jeśli każdy sprzedawca może, to wychodzi na celowe wprowadzanie klienta w błąd. 

To co napisałeś to prawda, tak jak agat13. 

agat13 pomógł mi i naprowadził na kompetentą osobę. Umowę już mam podpisaną na szczęście 🙂 tak jak chciałem na sam internet. 

Pozdrawiam i temat trzeba uznać już za rozwiązany.