- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem 300/50
@Ishrafil na to wygląda, że to już może być problem na łączach do Twojego routera. Warto możne zainstalować na smartfonie Mój FunBox i przeprowadzić samodzielnie z poziomu aplikacji diagnozę linii, czy nie występują jakieś problemy.
Na infolinii również może to sprawdzić konsultant.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem 300/50
Sprawdziłem dwa inne kable, i dałem ponowne przywracanie ustawień fabrycznych, nic się nie zmieniło, prawdopodobnie znowu router padł albo gdzieś poza domem występuje problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem 300/50
@Ishrafil spróbuj jeszcze diagnozę przeprowadzić przy użyciu aplikacji Mój FunBox. W apce otrzymasz informacje, jeżeli będzie problem na linii lub na FunBox-ie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem 300/50
Apka pokazałą że wszystko jest ok 😂 mam duże wątpliwości co do jej działania, jak ściągnie obrazek to znaczy że internet działa, jak nie ściągnie to nie działa 😄 no nic, zostaje konsultant i niech oni kminią co jest nie tak, dzięki za pomoc i zainteresowanie tematem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem 300/50
Najprościej zrobić test przy pomocy winmtr. To najpopularniejszy program do diagnostyki sieci.
Pobierz stąd: https://sourceforge.net/projects/winmtr/ , następnie odpal, wpisz hosta np wp.pl i kliknij start. Odczekaj minutę-dwie i wklej screenshota z wynikiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem 300/50
Utrata pakietów występuje już po tym jak pakiety opuszczą Twój modem. Wydaje mi się że z Funboxem wszystko ok. Problem występuje już na drugim hopie, o ile się nie mylę to router brzegowy który przekierowuje Cię do właściwego routera tranzytowego Orange. Problem może też występować w instalacji koło Twojej okolicy. Na moje to u Ciebie w domu wszystko z siecią w porządku. Musisz im to zgłosić, niech sprawdzą w razie czego.
Również ping jest bardzo wysoki jak na światłowód. Jeśli jesteś z Wrocławia to powinieneś na drugim hopie mieć max 2-3 ms, a masz ponad 20, więc ewidentnie problem jest w Orange i oni muszą to rozwiązać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem 300/50
@Ishrafil daj znać, co udało się ustalić z Twoją linią i internetem.
Pomiary dobrze by było wykonać o różnych porach dnia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem 300/50
Robiłem speed testy co jakiś czas, i wygląda na to że im późniejsza pora, tym internet lepiej chodzi, szkoda że od momentu awarii tak nie robiłem, aktualnie internet chodzi jak powinien, zobaczymy jak w porach popołudniowych będzie się zachowywał, wczoraj rano nie sprawdzałem prędkości ale zdecydowanie lepiej chodził jak popołudniu, zobaczymy czy dziś też zacznie zwalniać poźniejszych porach.
Prędkości od godz 20:00 do 2:50
a tu jeden nocny test z WinMTR