Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem ze stabilnością łącza

ROZWIĄZANE

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Problem ze stabilnością łącza

Witam

U mnie w domu posiadam internet, który jest dostarczany przez orange.
Jako że cały czas były problemy ze stabilnością łącza mieliśmy zrezygnować z umowy i zmienić dostawce. Gdy razem z moją mamą, bo na nią jest owa umowa podpisana, udaliśmy się do salonu Orange w jednym z centrum handlowym w Nowym Sączu, po to, by tej umowy nie przedłużać, zapytani o powód przedstawiliśmy go, czyli tytułowego braku stabilności w dostawach internetu. Jeden z przedstawicieli w salonie zapewniał, że ten problem znają w tych rejonach i zapewnił, że się nie powtórzy. Więc ucieszeni zwiększeniem transferu, jak i również obietnicami rozwiązania kości niezgody pomiędzy stronami umowę przedłużyliśmy. Jednakże co prawda transfer został zwiększony, ale stabilność jest taka sama jak była, czyli nie istnieje. Czy istnieje właśnie z tego powodu możliwość zerwania umowy bez żadnych niekorzystnych skutków zerwania umowy?

Z poważaniem

Szczepan

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Pracuję w Orange
  • 60
  • 44
  • 6

Problem ze stabilnością łącza


Jeden z przedstawicieli w salonie zapewniał, że ten problem znają w tych rejonach i zapewnił, że się nie powtórzy.

Dla mnie to jednak słabe zapewnienie.. Ciekawe na jakiej podstawie złożył takie zapewnienie.. hmmm..

 

Warto przyjrzeć się sprawie tej niestabilności. Czym się przejawia? zrywa połączenie, czy jest niski transfer? Jeśli są to problemy cykliczne, np. o tej samej porze dnia (najczęściej w godzinach popołudniowych i wieczornych) mogą to być przeciążenia sieci. Nie ma w umowie i regulaminie zapisów, które omawiają taki temat. Jest jednak nowa ustawa, która weszła w styczniu 2017 mówiąca o minimalnym poziomie świadczenia usługi dostępu do Internetu. Warto o tym wspomnieć. Orange może sprawdzić zwykle dostępną prędkość połączenia (wyrażaną w procentach). Jeśli problem jest spowodowany wspomnianymi przeciążeniami, to te również można zmierzyć.

 

Radzę zwrócić się z reklamacją, aby Orange sprawdził te wskaźniki i może zaproponują Ci jakieś rozwiązanie.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

7 ODPOW. 7
Anonim

Nie dotyczy

Problem ze stabilnością łącza

@PanBanan565 Nie ma takiej możliwość zerwania umowy za brak stabilność internetu z winy Orange. 


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Problem ze stabilnością łącza

Nawet po upewnieniu mnie przez salon orange, że problem zniknie? Nie ukrywam, że poczułem się lekko okłamany, ubolewałem z tym internetem poprzednią umowę i to miał być powód zerwania tejże. 

Anonim

Nie dotyczy

Problem ze stabilnością łącza

@PanBanan565 Ja od pewnego czasu podpisuje umowę  tylko na 1 rok.


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Problem ze stabilnością łącza

Witam

Czy zgłaszałeś ten problem do techników

Zgłoś awarię przez portal lub zadzwoń na infolinię

Technicy zajmą się tą sprawą

Pozdrawiam Justyna

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Problem ze stabilnością łącza

Tak zgłaszam to za każdym razem gdy tak sie dzieje czasami spokój jest na tydzień i problem znowu wraca  czasami nie widze różnicy po zgłoszeniu sprawy. Z tego co wiem rozwiązują ten problem zdalnie bo nikt z techników orange do mnie nie przychodzi. No ale nic pozostaje czekać 10 miesięcy na zakończenie umowy i nie wieżyć w cuda wianki. 


Pracuję w Orange
  • 60
  • 44
  • 6

Problem ze stabilnością łącza


Jeden z przedstawicieli w salonie zapewniał, że ten problem znają w tych rejonach i zapewnił, że się nie powtórzy.

Dla mnie to jednak słabe zapewnienie.. Ciekawe na jakiej podstawie złożył takie zapewnienie.. hmmm..

 

Warto przyjrzeć się sprawie tej niestabilności. Czym się przejawia? zrywa połączenie, czy jest niski transfer? Jeśli są to problemy cykliczne, np. o tej samej porze dnia (najczęściej w godzinach popołudniowych i wieczornych) mogą to być przeciążenia sieci. Nie ma w umowie i regulaminie zapisów, które omawiają taki temat. Jest jednak nowa ustawa, która weszła w styczniu 2017 mówiąca o minimalnym poziomie świadczenia usługi dostępu do Internetu. Warto o tym wspomnieć. Orange może sprawdzić zwykle dostępną prędkość połączenia (wyrażaną w procentach). Jeśli problem jest spowodowany wspomnianymi przeciążeniami, to te również można zmierzyć.

 

Radzę zwrócić się z reklamacją, aby Orange sprawdził te wskaźniki i może zaproponują Ci jakieś rozwiązanie.


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Problem ze stabilnością łącza

Za każdym razem, gdy akceptujesz "rozwiązanie", ktoś może szybko je znaleźć. Na tym opiera się sens istnienia społeczności Nasz Orange. W związku z tym, proszę, wybierz spośród powyższych odpowiedzi jedną, która jest dla Ciebie satysfakcjonująca. 

 

Pozdrawiam

Maciej