- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
U mnie w domu posiadam internet, który jest dostarczany przez orange.
Jako że cały czas były problemy ze stabilnością łącza mieliśmy zrezygnować z umowy i zmienić dostawce. Gdy razem z moją mamą, bo na nią jest owa umowa podpisana, udaliśmy się do salonu Orange w jednym z centrum handlowym w Nowym Sączu, po to, by tej umowy nie przedłużać, zapytani o powód przedstawiliśmy go, czyli tytułowego braku stabilności w dostawach internetu. Jeden z przedstawicieli w salonie zapewniał, że ten problem znają w tych rejonach i zapewnił, że się nie powtórzy. Więc ucieszeni zwiększeniem transferu, jak i również obietnicami rozwiązania kości niezgody pomiędzy stronami umowę przedłużyliśmy. Jednakże co prawda transfer został zwiększony, ale stabilność jest taka sama jak była, czyli nie istnieje. Czy istnieje właśnie z tego powodu możliwość zerwania umowy bez żadnych niekorzystnych skutków zerwania umowy?
Z poważaniem
Szczepan
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeden z przedstawicieli w salonie zapewniał, że ten problem znają w tych rejonach i zapewnił, że się nie powtórzy.
Dla mnie to jednak słabe zapewnienie.. Ciekawe na jakiej podstawie złożył takie zapewnienie.. hmmm..
Warto przyjrzeć się sprawie tej niestabilności. Czym się przejawia? zrywa połączenie, czy jest niski transfer? Jeśli są to problemy cykliczne, np. o tej samej porze dnia (najczęściej w godzinach popołudniowych i wieczornych) mogą to być przeciążenia sieci. Nie ma w umowie i regulaminie zapisów, które omawiają taki temat. Jest jednak nowa ustawa, która weszła w styczniu 2017 mówiąca o minimalnym poziomie świadczenia usługi dostępu do Internetu. Warto o tym wspomnieć. Orange może sprawdzić zwykle dostępną prędkość połączenia (wyrażaną w procentach). Jeśli problem jest spowodowany wspomnianymi przeciążeniami, to te również można zmierzyć.
Radzę zwrócić się z reklamacją, aby Orange sprawdził te wskaźniki i może zaproponują Ci jakieś rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stabilnością łącza
@PanBanan565 Nie ma takiej możliwość zerwania umowy za brak stabilność internetu z winy Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stabilnością łącza
Nawet po upewnieniu mnie przez salon orange, że problem zniknie? Nie ukrywam, że poczułem się lekko okłamany, ubolewałem z tym internetem poprzednią umowę i to miał być powód zerwania tejże.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stabilnością łącza
@PanBanan565 Ja od pewnego czasu podpisuje umowę tylko na 1 rok.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stabilnością łącza
Czy zgłaszałeś ten problem do techników
Zgłoś awarię przez portal lub zadzwoń na infolinię
Technicy zajmą się tą sprawą
Pozdrawiam Justyna- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stabilnością łącza
Tak zgłaszam to za każdym razem gdy tak sie dzieje czasami spokój jest na tydzień i problem znowu wraca czasami nie widze różnicy po zgłoszeniu sprawy. Z tego co wiem rozwiązują ten problem zdalnie bo nikt z techników orange do mnie nie przychodzi. No ale nic pozostaje czekać 10 miesięcy na zakończenie umowy i nie wieżyć w cuda wianki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeden z przedstawicieli w salonie zapewniał, że ten problem znają w tych rejonach i zapewnił, że się nie powtórzy.
Dla mnie to jednak słabe zapewnienie.. Ciekawe na jakiej podstawie złożył takie zapewnienie.. hmmm..
Warto przyjrzeć się sprawie tej niestabilności. Czym się przejawia? zrywa połączenie, czy jest niski transfer? Jeśli są to problemy cykliczne, np. o tej samej porze dnia (najczęściej w godzinach popołudniowych i wieczornych) mogą to być przeciążenia sieci. Nie ma w umowie i regulaminie zapisów, które omawiają taki temat. Jest jednak nowa ustawa, która weszła w styczniu 2017 mówiąca o minimalnym poziomie świadczenia usługi dostępu do Internetu. Warto o tym wspomnieć. Orange może sprawdzić zwykle dostępną prędkość połączenia (wyrażaną w procentach). Jeśli problem jest spowodowany wspomnianymi przeciążeniami, to te również można zmierzyć.
Radzę zwrócić się z reklamacją, aby Orange sprawdził te wskaźniki i może zaproponują Ci jakieś rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stabilnością łącza
Za każdym razem, gdy akceptujesz "rozwiązanie", ktoś może szybko je znaleźć. Na tym opiera się sens istnienia społeczności Nasz Orange. W związku z tym, proszę, wybierz spośród powyższych odpowiedzi jedną, która jest dla Ciebie satysfakcjonująca.
Pozdrawiam
Maciej