Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem ze Spotify


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

Problem ze Spotify

/ipv6 usunąłem wcześniej,zero reakcji,cały czas zacina


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

Problem ze Spotify

 


Artur napisał(-a):

Cześć @maril, miałem kiedyś identyczny problem, choć nie odtwarzałem muzyki przez Pioneera, ale pozostałe symptomy się zgadzają. Po sprawdzeniu wszystkich połączeń samemu i przez techników napisałem do supportu Spotify (jest naprawdę spoko i mówią po polsku) i otrzymałem taką odpowiedź:

 

Sprawdziliśmy i ustaliliśmy, że wystąpił problem z plikami offline zapisanymi na Twoich urządzeniach. Wygląda na to, że pamięć podręczna jest uszkodzona i nie jest już połączona z aplikacją. To zdecydowanie może być przyczyną przerywania.

 

Kliknij ten link, aby zresetować ustawienia offline na swoich urządzeniach. Następnie ponownie zainstaluj Spotify, wykonując pełną reinstalację. Spowoduje to usunięcie niepotrzebnych powiązań pomiędzy Twoim urządzeniem i kontem Spotify.

 

 

U mnie zadziałało! Przetestuj u siebie i koniecznie daj znać, czy pomogło 🙂


Cześć Artur,dzięki za podpowiedź,spróbuję zrobić tak jak napisałeś,dam znać jaki wynik.