- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze Spotify
/ipv6 usunąłem wcześniej,zero reakcji,cały czas zacina
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze Spotify
Artur napisał(-a):Cześć @maril, miałem kiedyś identyczny problem, choć nie odtwarzałem muzyki przez Pioneera, ale pozostałe symptomy się zgadzają. Po sprawdzeniu wszystkich połączeń samemu i przez techników napisałem do supportu Spotify (jest naprawdę spoko i mówią po polsku) i otrzymałem taką odpowiedź:
Sprawdziliśmy i ustaliliśmy, że wystąpił problem z plikami offline zapisanymi na Twoich urządzeniach. Wygląda na to, że pamięć podręczna jest uszkodzona i nie jest już połączona z aplikacją. To zdecydowanie może być przyczyną przerywania.
Kliknij ten link, aby zresetować ustawienia offline na swoich urządzeniach. Następnie ponownie zainstaluj Spotify, wykonując pełną reinstalację. Spowoduje to usunięcie niepotrzebnych powiązań pomiędzy Twoim urządzeniem i kontem Spotify.
U mnie zadziałało! Przetestuj u siebie i koniecznie daj znać, czy pomogło 🙂
Cześć Artur,dzięki za podpowiedź,spróbuję zrobić tak jak napisałeś,dam znać jaki wynik.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »